Skip to main content
Zelfbouw

Voor de bollebozen onder ons.

Meer
29 jan 2017 21:13 #64842 door Bert Kn
Beste mede forumers.

Zoals waarschijnlijk wel opgevallen is ben ik een freak als het om versterkers en luidsprekers gaat.
Zo ben ik al tijden zoekende naar een geschikte stereo buizen voorversterker om mijn twee AG9007's welke een ingang gevoeligheid van 5 volt hebben goed uit te kunnen sturen .
Deze zijn er kennelijk niet.
Is er iemand onder ons die een zelfbouw ontwerp kan maken zonder al teveel veel toeters en bellen.
Een ingang geschikt om er een CD speler aan te hangen en toonregeling is voor mij al meer dan voldoende.

Mvg.
Bert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena