Beste mede forumers.
Zoals waarschijnlijk wel opgevallen is ben ik een freak als het om versterkers en luidsprekers gaat.
Zo ben ik al tijden zoekende naar een geschikte stereo buizen voorversterker om mijn twee AG9007's welke een ingang gevoeligheid van 5 volt hebben goed uit te kunnen sturen .
Deze zijn er kennelijk niet.
Is er iemand onder ons die een zelfbouw ontwerp kan maken zonder al teveel veel toeters en bellen.
Een ingang geschikt om er een CD speler aan te hangen en toonregeling is voor mij al meer dan voldoende.
Mvg.
Bert