Reparatie en Restauratie tip's
resoneren bij wat hoger volume
- supernauta
- [supernauta]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
17 jan 2022 11:25 #93635
door supernauta
Beantwoord door supernauta in topic resoneren bij wat hoger volume
ja klinkt heel logies, maar ja het gemak van internet maakt lui eerst maar even vragen ha ha ik ga op zoek bedankt voor uw reactie
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
16 jan 2022 17:49 #93632
door Ben Dijkman
Handtekening
Beantwoord door Ben Dijkman in topic resoneren bij wat hoger volume
Mogelijk dat de potmeter een slecht contact heeft en door de trillingen op hoger volume in die onderbreking mee gaat resoneren.
Kan ook een buis zijn waarin inwendig iets los zit: Kan je testen door tegen de buizen te tikken en zien of het dan ook optreed.
Kan ook een buis zijn waarin inwendig iets los zit: Kan je testen door tegen de buizen te tikken en zien of het dan ook optreed.
Handtekening
- supernauta
- [supernauta]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
16 jan 2022 12:28 #93631
door supernauta
resoneren bij wat hoger volume werd gestart door supernauta
hallo allemaal
Ik heb een Erres KY549 radio met een raar probleem misschien weet iemand hier wat dit kan zijn
Deze radio heb ik een bluetooth ontvanger in gebouwd voor streams van af de telefoon of tablet.
Als ik het volume wat hoger zet lijkt het wel dat het geluid gaat rond zingen net als met een platenspeler die dicht bij een luidspreker staat.
verder heeft die een dood stuk in de potmeter van het laag toon regel gedeelte heeft of weet iemand hier nog zo'n potmeter te vinden.
Zonder dat ik de hele boel moet verbouwen.
Het is nog een hele mooie machine dus wil hem graag weer goed hebben.
alvast bedankt
Ik heb een Erres KY549 radio met een raar probleem misschien weet iemand hier wat dit kan zijn
Deze radio heb ik een bluetooth ontvanger in gebouwd voor streams van af de telefoon of tablet.
Als ik het volume wat hoger zet lijkt het wel dat het geluid gaat rond zingen net als met een platenspeler die dicht bij een luidspreker staat.
verder heeft die een dood stuk in de potmeter van het laag toon regel gedeelte heeft of weet iemand hier nog zo'n potmeter te vinden.
Zonder dat ik de hele boel moet verbouwen.
Het is nog een hele mooie machine dus wil hem graag weer goed hebben.
alvast bedankt