Nieuwbouw project
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- mptnvannierop
- [mptnvannierop]
-
Onderwerp Auteur
maarten schreef : Het is natuurlijk wel degelijk een transistoreindtrap (ongezien vermoed ik FET's in dat IC), maar hier verder op zijn plaats.
De speakers en de scheidingsfilters, waren die bij toeval voorhanden of heb je die als bij elkaar passend uitgezocht?
Nee, die filters zijn er niet bij uitgezocht, maar kwamen toevallig op mijn pad.
Naar ze even te hebben bekeken denk ik eigenlijk niet dat ze helemaal perfect zijn, en twijfel ik om er uberhaupt wel een tweeter bij aan te sluiten.
(is wel mooier, maar maakt de kast 2x zo groot).
Het is een speelprojectje, en heb net bij de Hornbach een klein gereedschapskistje kunnen kopen, waar alles, zonder tweeters, precies in past.
Ik heb nog een 2x170w 8ohm AC36V versterkertje liggen ... hiermee ga ik, met de jamo tweeters en een nog te zoeken woofer, een thuisradio bouwen
.
het geluid is niet strak wat zweverig
Ik hoor het zo dat een STK modulen in zit
Persoonlijk had ik dan vermogens transistoren gebruikt
vaak geeft men op 100 watt PMPO dan blijft er 10 watt over net als de PC boxjes
Maar wat is verder de bedoeling als ik lees in de tekst kistradio
verwacht ik ook een ontvangst gedeelte wordt dat met buis of transistor?
maar ja even afwachten
Mvg René Daemen
René Daemen
De speakers en de scheidingsfilters, waren die bij toeval voorhanden of heb je die als bij elkaar passend uitgezocht?
- mptnvannierop
- [mptnvannierop]
-
Onderwerp Auteur
Marc en Patricia schreef : offtopic EUH wat heeft dit met buizen radio,s te maken dit hoort thuis op het transistroforum .
Dit forum is voor de echte bikkels en radio,s .sorry moest het ff kwijt .offtopic
Grt Marc
Wat ik begrijp van de techniek geen transistor, maar "Pulse Width Modulation" eindtrap.
... even mierenneuken
(wat dan weer grappig is, wat ik zie op ebay, dat deze techniek weer wordt gecombineerd met een ouderwetse buis ... even kijken of ik de link nog kan vinden).