Gramofoon's
vreemde phono's 2.0 MARKTPAATS WAARSCHUWING dure nep!!
07 feb 2015 02:19 - 07 feb 2015 02:31 #50477
door Bert Kn
Tino,
Daaraan herkende ik dat het een replica was.
In deze prijsklasse zullen alleen de kenners erna speuren en die zien meteen aan de foto's of bij een bezoek aan de verkoper dat het nep is.
Deze heeft al meerdere malen op MP gestaan, tot nu toe is er niemand ingetrapt, of een koper die zijn miskoop terug wil beuren bigfun
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic vreemde phono's 2.0 MARKTPAATS WAARSCHUWING dure nep!!
echter motor, weergever, achterbeugel kloppen niet
Tino,
Daaraan herkende ik dat het een replica was.
In deze prijsklasse zullen alleen de kenners erna speuren en die zien meteen aan de foto's of bij een bezoek aan de verkoper dat het nep is.
Deze heeft al meerdere malen op MP gestaan, tot nu toe is er niemand ingetrapt, of een koper die zijn miskoop terug wil beuren bigfun
Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 07 feb 2015 02:31 door Bert Kn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- mrphonograph
- [mrphonograph]
-
Onderwerp Auteur
07 feb 2015 01:56 - 07 feb 2015 01:58 #50475
door mrphonograph
tino
Beantwoord door mrphonograph in topic vreemde phono's 2.0 MARKTPAATS WAARSCHUWING dure nep!!
de hoorn is echt en houte hoorns zijn een gewild item
ook het design van de grammo klopt met de spaanse modellen echter motor, weergever, achterbeugel kloppen niet met de werkelijkheid en niet eens uit de juiste periode
spaanse hmv's 1902-12 de motor 1925 de weergever 1925
de afwerking van de kast is .... tja wat zal ik zeggen?? ok kijk maar naar een origineele spanjaard
ja dat is wat anders!
tino
ook het design van de grammo klopt met de spaanse modellen echter motor, weergever, achterbeugel kloppen niet met de werkelijkheid en niet eens uit de juiste periode
spaanse hmv's 1902-12 de motor 1925 de weergever 1925
de afwerking van de kast is .... tja wat zal ik zeggen?? ok kijk maar naar een origineele spanjaard
ja dat is wat anders!
tino
tino
Laatst bewerkt 07 feb 2015 01:58 door mrphonograph.
07 feb 2015 01:50 #50474
door Cees
Beantwoord door Cees in topic vreemde phono's 2.0 MARKTPAATS WAARSCHUWING dure nep!!
@ Tino,
Kun je natuurlijk, heel bruut, E1.000.000,- gaan bieden.
Als naam bieder geef je dan b.v "Repro" of "Vervalsing".
Dan gaat die adv er wel van af.
Succes met "Bieden".
Vr gr Cees.
Kun je natuurlijk, heel bruut, E1.000.000,- gaan bieden.
Als naam bieder geef je dan b.v "Repro" of "Vervalsing".
Dan gaat die adv er wel van af.
Succes met "Bieden".
Vr gr Cees.
07 feb 2015 01:41 #50473
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic vreemde phono's 2.0 MARKTPAATS WAARSCHUWING dure nep!!
Tino,
Het was me direct opgevallen dat dit een replica was.
Het was me direct opgevallen dat dit een replica was.
Mvg.
Bert
- mrphonograph
- [mrphonograph]
-
Onderwerp Auteur
07 feb 2015 01:28 #50472
door mrphonograph
tino
vreemde phono's 2.0 MARKTPAATS WAARSCHUWING dure nep!! werd gestart door mrphonograph
de verkoper op marktplaats heeft deze advertentie al 3x veranderd inc zijn username
de eerste versie had spaanse grammofoon als titel
de spaanse hmv machines waren zeer exclusief en doen daarom hoge prijzen
dit is echter een kopie en voor 1000,- euro niet echt een koopje
met contacteren kreeg ik alleen verbaal geweld over de mail
goede reproducties van dergelijke grammofoons zijn niet waardeloos jelle attema verkocht een repro melba voor 600,- en een zwartzwalder huis repro gramo voor 500,- veel hoger dan dat is in mijn ogen pure oplichting als ik een rembrand vervalsing als echt verkoop dan moet ik het gevang in
ik heb deze grammo ge-blacklist op ebay en the talking machine forum en ik doe hier het zelfde
KIJK UIT NIET KOPEN DUS!!!
nu is de titel van de advertentie grammofoon van de 20/30 jaaren onder username JP (voorheen RW)
tino
de eerste versie had spaanse grammofoon als titel
de spaanse hmv machines waren zeer exclusief en doen daarom hoge prijzen
dit is echter een kopie en voor 1000,- euro niet echt een koopje
met contacteren kreeg ik alleen verbaal geweld over de mail
goede reproducties van dergelijke grammofoons zijn niet waardeloos jelle attema verkocht een repro melba voor 600,- en een zwartzwalder huis repro gramo voor 500,- veel hoger dan dat is in mijn ogen pure oplichting als ik een rembrand vervalsing als echt verkoop dan moet ik het gevang in
ik heb deze grammo ge-blacklist op ebay en the talking machine forum en ik doe hier het zelfde
KIJK UIT NIET KOPEN DUS!!!
nu is de titel van de advertentie grammofoon van de 20/30 jaaren onder username JP (voorheen RW)
tino
tino
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Lee