Gramofoon's
vreemde phono's 2.0 MARKTPAATS WAARSCHUWING dure nep!!
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
07 feb 2015 18:20 #50484
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic vreemde phono's 2.0 MARKTPAATS WAARSCHUWING dure nep!!
Tino, bedankt voor de tip, heb het bedrag gelijk apart gezet. :woohoo:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- mrphonograph
- [mrphonograph]
-
Onderwerp Auteur
07 feb 2015 17:17 #50483
door mrphonograph
tino
Beantwoord door mrphonograph in topic vreemde phono's 2.0 MARKTPAATS WAARSCHUWING dure nep!!
inmiddels staat de grammofoon 3x op mp onder RW JP en van dam als username hij weet niet van ophouden
jongens mail hem maar dat het een neppert is misschien als hij veel van dit soort mailtjes krijgt krijgt hij er genoeg van
de melba hier boven is ook een exculusive grammofoon als deze melba op de markt komt wees dan bereid om zo'n 6000,- euro neer te leggen
tino
jongens mail hem maar dat het een neppert is misschien als hij veel van dit soort mailtjes krijgt krijgt hij er genoeg van
de melba hier boven is ook een exculusive grammofoon als deze melba op de markt komt wees dan bereid om zo'n 6000,- euro neer te leggen
tino
tino
07 feb 2015 14:19 #50481
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic vreemde phono's 2.0 MARKTPAATS WAARSCHUWING dure nep!!
Mvg.
Bert
07 feb 2015 10:14 #50480
door Franc
Beantwoord door Franc in topic vreemde phono's 2.0 MARKTPAATS WAARSCHUWING dure nep!!
Zo zeldzaam zijn ze toch niet, of wel?
Ik zie er inmiddels 3 op MP staan die erg op elkaar lijken en ook erg duur zijn. bigfun bigfun
Maar Tino, bedankt in ieder geval voor de waarschuwing!
Ik begeef me zowieso niet in deze wereld, wel leuk om de diverse uitvoeringen te zien. :thumbsup:
Groet Frank
Ik zie er inmiddels 3 op MP staan die erg op elkaar lijken en ook erg duur zijn. bigfun bigfun
Maar Tino, bedankt in ieder geval voor de waarschuwing!
Ik begeef me zowieso niet in deze wereld, wel leuk om de diverse uitvoeringen te zien. :thumbsup:
Groet Frank
07 feb 2015 09:07 #50479
door Robin
Beantwoord door Robin in topic vreemde phono's 2.0 MARKTPAATS WAARSCHUWING dure nep!!
Oh,de optie bieden is uitgeschakeld.
07 feb 2015 09:03 #50478
door Robin
Beantwoord door Robin in topic vreemde phono's 2.0 MARKTPAATS WAARSCHUWING dure nep!!
Of we gaan nu met z'n allen tegelijk bieden.Tot een extreem hoog bedrag.
Groet,Robin
Groet,Robin