Skip to main content
Gramofoon's

reflectie op 2013 tino's grammofoon service

Meer
30 dec 2013 09:04 - 30 dec 2013 09:04 #39335 door Franc
Hoi Tino,

Al die grammofoons zijn ook niet mijn ding maar wat zitten er mooie tussen!
Ik heb er zelf nooit eentje gehad.
Toch leuk om je bijdragen te lezen.

Dus lekker zo doorgaan op het forum.
En alle succes in 2014!
Happy newyea
Mvg Frank
Laatst bewerkt 30 dec 2013 09:04 door Franc.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
30 dec 2013 06:25 #39334 door Lee
Beste Tino,

Ik denk dat de veer niet klopt maar ik weet niets van grammofoons dus doe ik maar een gooi.

Ik lees jouw bijdrages altijd en met veel interesse, zelf heb ik geen van dergelijke grammofoons
maar vind de foto`s en uitleg reuze interessant en hoop dan ook dat je er hier gewoon mee doorgaat.
Wat mij betreft is het een nuttig onderwerp op dit forum.

Happy newyea

Lee

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
29 dec 2013 23:43 - 29 dec 2013 23:56 #39331 door mrphonograph
tja dan staat 2014 al weer trapelend achter de gordijnen te wachten en dan kijken we terug op 2013
het jaar voor mij dat ik met tino's grammofoon service begonnen ben en in het bijzonder met vreemde phono's alwaar ik voorbeelden laat zien dat de grammofoon niet alleen maar om slingers en toeters gaat maar dat er ongelovelijk veel diversiteit is
heeft deze nieuwe sectie van dit forum u wild gemaakt en heeft u massaal gereageerd op deze unieke toevoeging op dit forum,.... ik vond het een beetje tegenvalen maar,.. da's mijn eigen domme shuld dan moet je maar niet over grammofoons gaan lullen op een radio forum! waar iedereen het heeft over techni problemen waar ik geen bal van af weet dus,... eigenlijk ben ik dik tevreden op dit forum

wel heb ik wat nieujaars wensen namelijk..
1)vraag mij zoveel u wilt over grammofoons(problemen e.d.) u valt mij er echt niet mee lastig
2)laat uw eigen grammo's zien (misschien een idee voor een nieuw item)
3)komt u een phono tegen in het wild zeg een kringloop antiekzaak of rommelmarkt maak er 'n foto of foto's van dan kan ik u vertellen wat het is welk merk e.d. en of hij echt is of niet
4)foto's van marktplaats en ebay ook leuk om te bespreken
5)nep grammo's en replica's vind u een twijfel geval of een heeel erg geval van NEP!! dan wil ik dat ook graag zien zodat ik u advies kan geven of in het heval van erg nep met u mee kan lachen
verder zijn vreemde 78 toeren platen labels ook welkom

ik hoop dat er nog jaren van grammo genot bijkomen
en voor iedereen een gelukkig nieuwjaar!
groetjes
tino


wat klopt hier niet???? Happy newyea

tino
Bijlagen:
Laatst bewerkt 29 dec 2013 23:56 door mrphonograph.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena