Skip to main content
Gramofoon's

reflectie op 2013 tino's grammofoon service

Meer
02 jan 2014 12:45 #39449 door Bert Kn
Tino,
Gewoon doorgaan.
:thumbsup:

Mvg.
Bert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
02 jan 2014 12:12 #39447 door Robin
Hoi Tino,

Ik vind het grammofoon topic heel erg interresant om te volgen.
Het is wat mij betreft een mooie aanvulling op dit forum.
Ik zie uw bijdrages in 2014 graag weer!

Groet, Robin

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
01 jan 2014 01:38 #39398 door Cees
Tino,
Ga zo door. Leuke vaak vermakelijke bijdragen.
Tsja radio techneuten weten vaak net als ik weinig of niets van deze Grammo techniek.
Des te interessanter zijn jouw bijdragen. Want stel je voor dat wij daar alles al
van zouden weten. Dan zou de interessantigheid er gauw van af zijn.
Gr en dus veel Grammo genoegen delen in dit nieuwe jaar.Cees.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: mrphonograph

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
30 dec 2013 21:34 - 30 dec 2013 21:34 #39369 door mrphonograph
helemaal goed het is een berliner plank met hoorn en weergever op een puck wat het uifrezen van groeven betreft de naald kan niet eens bij de rol!!
wat jou gem betreft er zijn vaak genoeg incomplete gem's op ebay die weinig kosten asls je mij een pm stuurd met je mail adres dan stuur ik je de links zodra ik er een tegenkom op ebay Happy newyea

tino
Laatst bewerkt 30 dec 2013 21:34 door mrphonograph.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
30 dec 2013 14:40 #39347 door klaas
Tino, ik waardeer je bijdragen en grammofoon service enorm! Ik hoop dat je nog veel moois laat zien in het komende jaar.

Zelf ben ik mede door jou aangestoken door het grammo virus en heb een Edison GEM gekocht, helaas niet compleet maar wel leerzaam om zelf iets van te maken. Helaas ook zijn deze eerste exemplaren nogal kostbaar in aanschaf! Niet voor mijn budget weggelegd. Een compleet en werkend exemplaar loopt al gauw in de honderden euro's....

Maar ik ben er blij mee en hoop in de toekomst meer te kunnen kopen...


Wat er niet klopt aan jou plaatje...? De weergever is niet van het hill and dale systeem en zal de groeven in de wasrol uitfrezen....


Ook een goed 2014 voor jou! Happy newyea

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • hkruis
  • [hkruis]
Meer
30 dec 2013 09:17 #39336 door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic reflectie op 2013 tino's grammofoon service
Ik sluit mij geheel bij de vorige schrijvers aan.

Henk

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena