- Berichten: 7698
Gramofoon's
reflectie op 2013 tino's grammofoon service
02 jan 2014 12:45 #39449
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic reflectie op 2013 tino's grammofoon service
Tino,
Gewoon doorgaan.
:thumbsup:
Gewoon doorgaan.
:thumbsup:
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
02 jan 2014 12:12 #39447
door Robin
Beantwoord door Robin in topic reflectie op 2013 tino's grammofoon service
Hoi Tino,
Ik vind het grammofoon topic heel erg interresant om te volgen.
Het is wat mij betreft een mooie aanvulling op dit forum.
Ik zie uw bijdrages in 2014 graag weer!
Groet, Robin
Ik vind het grammofoon topic heel erg interresant om te volgen.
Het is wat mij betreft een mooie aanvulling op dit forum.
Ik zie uw bijdrages in 2014 graag weer!
Groet, Robin
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
01 jan 2014 01:38 #39398
door Cees
Beantwoord door Cees in topic reflectie op 2013 tino's grammofoon service
Tino,
Ga zo door. Leuke vaak vermakelijke bijdragen.
Tsja radio techneuten weten vaak net als ik weinig of niets van deze Grammo techniek.
Des te interessanter zijn jouw bijdragen. Want stel je voor dat wij daar alles al
van zouden weten. Dan zou de interessantigheid er gauw van af zijn.
Gr en dus veel Grammo genoegen delen in dit nieuwe jaar.Cees.
Ga zo door. Leuke vaak vermakelijke bijdragen.
Tsja radio techneuten weten vaak net als ik weinig of niets van deze Grammo techniek.
Des te interessanter zijn jouw bijdragen. Want stel je voor dat wij daar alles al
van zouden weten. Dan zou de interessantigheid er gauw van af zijn.
Gr en dus veel Grammo genoegen delen in dit nieuwe jaar.Cees.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: mrphonograph
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- mrphonograph
- [mrphonograph]
-
Onderwerp Auteur
- Offline
30 dec 2013 21:34 - 30 dec 2013 21:34 #39369
door mrphonograph
tino
Beantwoord door mrphonograph in topic reflectie op 2013 tino's grammofoon service
helemaal goed het is een berliner plank met hoorn en weergever op een puck wat het uifrezen van groeven betreft de naald kan niet eens bij de rol!!
wat jou gem betreft er zijn vaak genoeg incomplete gem's op ebay die weinig kosten asls je mij een pm stuurd met je mail adres dan stuur ik je de links zodra ik er een tegenkom op ebay Happy newyea
wat jou gem betreft er zijn vaak genoeg incomplete gem's op ebay die weinig kosten asls je mij een pm stuurd met je mail adres dan stuur ik je de links zodra ik er een tegenkom op ebay Happy newyea
tino
Laatst bewerkt 30 dec 2013 21:34 door mrphonograph.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
30 dec 2013 14:40 #39347
door klaas
Beantwoord door klaas in topic reflectie op 2013 tino's grammofoon service
Tino, ik waardeer je bijdragen en grammofoon service enorm! Ik hoop dat je nog veel moois laat zien in het komende jaar.
Zelf ben ik mede door jou aangestoken door het grammo virus en heb een Edison GEM gekocht, helaas niet compleet maar wel leerzaam om zelf iets van te maken. Helaas ook zijn deze eerste exemplaren nogal kostbaar in aanschaf! Niet voor mijn budget weggelegd. Een compleet en werkend exemplaar loopt al gauw in de honderden euro's....
Maar ik ben er blij mee en hoop in de toekomst meer te kunnen kopen...
Wat er niet klopt aan jou plaatje...? De weergever is niet van het hill and dale systeem en zal de groeven in de wasrol uitfrezen....
Ook een goed 2014 voor jou! Happy newyea
Zelf ben ik mede door jou aangestoken door het grammo virus en heb een Edison GEM gekocht, helaas niet compleet maar wel leerzaam om zelf iets van te maken. Helaas ook zijn deze eerste exemplaren nogal kostbaar in aanschaf! Niet voor mijn budget weggelegd. Een compleet en werkend exemplaar loopt al gauw in de honderden euro's....
Maar ik ben er blij mee en hoop in de toekomst meer te kunnen kopen...
Wat er niet klopt aan jou plaatje...? De weergever is niet van het hill and dale systeem en zal de groeven in de wasrol uitfrezen....
Ook een goed 2014 voor jou! Happy newyea
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
30 dec 2013 09:17 #39336
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic reflectie op 2013 tino's grammofoon service
Ik sluit mij geheel bij de vorige schrijvers aan.
Henk
Henk
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.