Gramofoon's
laatste koninginnedag markt
01 mei 2013 21:30 #31484
door maarten
Beantwoord door maarten in topic laatste koninginnedag markt
Opzich is het vrij duidelijk: jouw horloge loopt 3 seconden per maand voor, in elk geval ten opzichte van het apparaat.
Wat ik alleen niet snap, is waarom er 2 testplekken op het ding zitten.
Wat ik alleen niet snap, is waarom er 2 testplekken op het ding zitten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
01 mei 2013 20:09 #31482
door klaas
Beantwoord door klaas in topic laatste koninginnedag markt
01 mei 2013 11:44 - 01 mei 2013 11:45 #31471
door klaas
Een Quartz - Analyzer, onderkant hout, bovenop metaal met een display 7 segment waarop je de afwijking per maand kan aflezen, en een draaischakelaar met verschillende frequenties erop.
Sticker bj, 1978
Twee ronde plaatjes "tafels", zacht en zwart, waarvan 1 met een klein pinnetje wat je kan indrukken.
????? Kan je er wat mee? Ik zal eens een foto maken. Op internet kan ik helemaal niets vinden.
Sticker bj, 1978
Twee ronde plaatjes "tafels", zacht en zwart, waarvan 1 met een klein pinnetje wat je kan indrukken.
????? Kan je er wat mee? Ik zal eens een foto maken. Op internet kan ik helemaal niets vinden.
Laatst bewerkt 01 mei 2013 11:45 door klaas.
01 mei 2013 10:11 - 01 mei 2013 10:12 #31469
door maarten
Beantwoord door maarten in topic laatste koninginnedag markt
Een soort stem-apparaat. Die zijn onder horloge-amateurs en -verzamelaars nog steeds wel actueel dacht ik, al zal het niet de wereld opbrengen. Als hij ook mechanische horloges aankan, heb ik er misschien iemand voor.
Laatst bewerkt 01 mei 2013 10:12 door maarten.
01 mei 2013 07:45 #31465
door klaas
Tino, in Leeuwarden was het al niet veel beter. Ik heb er gewoon een gezellige dag van gemaakt, en veel kennissen gezien. Voor mijn dochter een Mickeymouse ballon gekocht voor 8 euro, en een "Crock" knoopje van Ariel. (prinses)
Zelf heb ik een vaag apparaat gekocht uit de 70 er jaren, waarmee je quartz klokjes kunt ijken. Je kan het cristal callibreren ofzo... Dat moet ik nog even uitzoeken.
Verder genoten van alles wat op tv te zien was. Nu weer aan het werk.
Groeten, Klaas.
Zelf heb ik een vaag apparaat gekocht uit de 70 er jaren, waarmee je quartz klokjes kunt ijken. Je kan het cristal callibreren ofzo... Dat moet ik nog even uitzoeken.
Verder genoten van alles wat op tv te zien was. Nu weer aan het werk.
Groeten, Klaas.
01 mei 2013 04:42 #31463
door Lee
Beantwoord door Lee in topic laatste koninginnedag markt
Leuke aankopen Tino :smilythumb:
Hier in Venlo was weinig radio spul e.d. te vinden, wel wat lp`s gescoord waaronder een Jerry Lee Lewis
live lp ``by request`` voor 50 cent, catalogus waarde 40 €, niet dat ik hem weer verkoop maar leuk om te weten.
Lee
Hier in Venlo was weinig radio spul e.d. te vinden, wel wat lp`s gescoord waaronder een Jerry Lee Lewis
live lp ``by request`` voor 50 cent, catalogus waarde 40 €, niet dat ik hem weer verkoop maar leuk om te weten.
Lee