Raad het apparaat
24 apr 2017 19:07 #66576
door hkruis
Wat kan er mooier zijn, dan een gloeiende radiobuis.
Beantwoord door hkruis in topic Raad het apparaat ??
periode 1940 - 1945?
Wat kan er mooier zijn, dan een gloeiende radiobuis.
Onderwerp is gesloten.
24 apr 2017 18:19 #66575
door Jan
Beantwoord door Jan in topic Raad het apparaat ??
Nee, Henk. Je zit wel een beetje in de goede richting.
Onderwerp is gesloten.
23 apr 2017 22:33 #66560
door Jan
Beantwoord door Jan in topic Raad het apparaat ??
Nog maar even een hint.
De eindlampen die je op de foto ziet zijn 2x UBL1.
De eindlampen die je op de foto ziet zijn 2x UBL1.
Onderwerp is gesloten.
21 apr 2017 00:47 #66527
door Jan
Beantwoord door Jan in topic Raad het apparaat ??
Geen Engelse Philips.
Onderwerp is gesloten.