Skip to main content

Raad het apparaat

Meer
24 apr 2017 19:07 #66576 door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Raad het apparaat ??
periode 1940 - 1945?

Wat kan er mooier zijn, dan een gloeiende radiobuis.
Onderwerp is gesloten.
Meer
24 apr 2017 18:19 #66575 door Jan
Beantwoord door Jan in topic Raad het apparaat ??
Nee, Henk. Je zit wel een beetje in de goede richting.
Onderwerp is gesloten.
Meer
24 apr 2017 16:36 #66574 door admin
Beantwoord door admin in topic Raad het apparaat ??
Symfoni 682U ?

Henk van 't Kruis
Onderwerp is gesloten.
Meer
23 apr 2017 22:33 #66560 door Jan
Beantwoord door Jan in topic Raad het apparaat ??
Nog maar even een hint.

De eindlampen die je op de foto ziet zijn 2x UBL1.
Onderwerp is gesloten.
Meer
21 apr 2017 00:47 #66527 door Jan
Beantwoord door Jan in topic Raad het apparaat ??
Geen Engelse Philips.
Onderwerp is gesloten.
Meer
21 apr 2017 00:14 #66526 door Jan Bus
Beantwoord door Jan Bus in topic Raad het apparaat ??
Een Engelse Philips? Gezien de octal buizen?
Jan
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena