Skip to main content

Raad het apparaat

Meer
12 feb 2018 19:09 #70866 door pietblaas
Beantwoord door pietblaas in topic Raad het apparaat ??
Ik zal vanavond even kijken naar een nieuw raadseltje...

Groeten,

Piet.
Onderwerp is gesloten.
Meer
09 feb 2018 15:13 #70820 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic Raad het apparaat ??
Piet,
Dat is hem.




Mvg.
Bert
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
Meer
09 feb 2018 13:47 #70819 door pietblaas
Beantwoord door pietblaas in topic Raad het apparaat ??
Lijkt wel op de AEG Geadux 34WLK.

Groeten,

Piet.
Onderwerp is gesloten.
Meer
08 feb 2018 22:37 #70811 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic Raad het apparaat ??
Om het wat makkelijker te maken.


Mvg.
Bert
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
Meer
07 feb 2018 00:00 #70804 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic Raad het apparaat ??
Jan, geen Körting .
Thijs heeft het goed AEG.

Mvg.
Bert
Onderwerp is gesloten.
Meer
06 feb 2018 23:27 #70803 door thijs
Beantwoord door thijs in topic Raad het apparaat ??
Het ziet er Telefunkenachtig uit maar dat is het niet.
Wellicht AEG ?

Thijs

Zowel voor een haas als voor een vogeltje in een koekkoeksklok is het gelijk dierendag!
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena