Raad het apparaat
12 feb 2018 19:09 #70866
door pietblaas
Groeten,
Piet.
Beantwoord door pietblaas in topic Raad het apparaat ??
Ik zal vanavond even kijken naar een nieuw raadseltje...
Groeten,
Piet.
Onderwerp is gesloten.
09 feb 2018 13:47 #70819
door pietblaas
Groeten,
Piet.
Beantwoord door pietblaas in topic Raad het apparaat ??
Lijkt wel op de AEG Geadux 34WLK.
Groeten,
Piet.
Onderwerp is gesloten.
07 feb 2018 00:00 #70804
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Raad het apparaat ??
Jan, geen Körting .
Thijs heeft het goed AEG.
Thijs heeft het goed AEG.
Mvg.
Bert
Onderwerp is gesloten.
06 feb 2018 23:27 #70803
door thijs
Zowel voor een haas als voor een vogeltje in een koekkoeksklok is het gelijk dierendag!
Beantwoord door thijs in topic Raad het apparaat ??
Het ziet er Telefunkenachtig uit maar dat is het niet.
Wellicht AEG ?
Thijs
Wellicht AEG ?
Thijs
Zowel voor een haas als voor een vogeltje in een koekkoeksklok is het gelijk dierendag!
Onderwerp is gesloten.