Project Pupil
Maxwell Pupil
27 nov 2014 01:42 #48360
door Cees
Beantwoord door Cees in topic Maxwell Pupil
@ Henk,
Mooi opgelost. Zo kan het dus ook.Met een beetje goede wil van jou kant.
Op het andere forum was er weinig begrip voor dit mooie initiatief.
Vr gr Cees.
Mooi opgelost. Zo kan het dus ook.Met een beetje goede wil van jou kant.
Op het andere forum was er weinig begrip voor dit mooie initiatief.
Vr gr Cees.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marotick
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
26 nov 2014 13:03 - 26 nov 2014 15:29 #48332
door admin
Henk van 't Kruis
Beantwoord door admin in topic Maxwell Pupil
Het blijft in ieder geval bij elkaar, als je elke keer antwoord binnen het bestaande onderwerp. Ik zal alles vanavond in 1 onderwerp samenvoegen en een link maken in het hoofdscherm van het forum.
EDIT;
Er over nadenkend kan ik ook een subrubriek onder zelfbouw aanmaken, b.v bouw Pupil. Yep, dat wordt het.
EDIT;
Er is een catagorie toegevoegd Project Maxwell Pupil. wil je alle onderwerpen bij elkaar zien, selecteer dan deze catagorie en alle op dit project betrekking hebbende onderwerpen staan bij elkaar.
Henk
EDIT;
Er over nadenkend kan ik ook een subrubriek onder zelfbouw aanmaken, b.v bouw Pupil. Yep, dat wordt het.
EDIT;
Er is een catagorie toegevoegd Project Maxwell Pupil. wil je alle onderwerpen bij elkaar zien, selecteer dan deze catagorie en alle op dit project betrekking hebbende onderwerpen staan bij elkaar.
Henk
Henk van 't Kruis
Laatst bewerkt 26 nov 2014 15:29 door admin.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marotick
26 nov 2014 12:56 - 26 nov 2014 12:57 #48331
door Marotick
Maxwell Pupil werd gestart door Marotick
Beste mensen,
Ik wil even overleggen.
Ik ben de initiatiefnemer van de bestelling voor professioneel gemaakte Maxwell Pupil frontjes.
Dat is in gang gezet en loopt goed, maar ik wil het niet hierbij laten.
Nadat de frontjes zijn afgeleverd gaan de mensen beginnen met de bouw en stuiten dan vast op wat problemen die anderen of ik kunnen oplossen.
Ik verwacht eerst vragen over de bouw van het kastje, daarna hoe kom ik aan onderdelen? Wat zijn vervangende onderdelen? Dan bouwproblemen, Hoe zet ik de anode batterij vast, etc?
Daarna, als het werkt komen er praktische vragen, kan het beter? Kan hij ook FM ontvangen? Kan ik mijn Walkman koptelefoon gebruiken? Antenne en aarde, is het niet mogelijk om een ferriet antenne te gebruiken?
Kortom, ik verwacht een kettingreactie aan berichten.
Hoe kunnen we dat het beste ordenen zodat het.
A) makkelijk vindbaar is
de onderwerpen bij elkaar blijven en niet verspreid staan.
Moet dit onderwerp sticky worden of een aparte rubriek?
Ik weet het niet vandaar dat ik vraag om overleg.
Jack Marotick
Ik wil even overleggen.
Ik ben de initiatiefnemer van de bestelling voor professioneel gemaakte Maxwell Pupil frontjes.
Dat is in gang gezet en loopt goed, maar ik wil het niet hierbij laten.
Nadat de frontjes zijn afgeleverd gaan de mensen beginnen met de bouw en stuiten dan vast op wat problemen die anderen of ik kunnen oplossen.
Ik verwacht eerst vragen over de bouw van het kastje, daarna hoe kom ik aan onderdelen? Wat zijn vervangende onderdelen? Dan bouwproblemen, Hoe zet ik de anode batterij vast, etc?
Daarna, als het werkt komen er praktische vragen, kan het beter? Kan hij ook FM ontvangen? Kan ik mijn Walkman koptelefoon gebruiken? Antenne en aarde, is het niet mogelijk om een ferriet antenne te gebruiken?
Kortom, ik verwacht een kettingreactie aan berichten.
Hoe kunnen we dat het beste ordenen zodat het.
A) makkelijk vindbaar is
Moet dit onderwerp sticky worden of een aparte rubriek?
Ik weet het niet vandaar dat ik vraag om overleg.
Jack Marotick
Laatst bewerkt 26 nov 2014 12:57 door Marotick.