HiFi, Audio apparatuur en verwante zaken.
verdroogde snaren en rubbers Garrard T type A
27 jan 2024 20:05 - 27 jan 2024 20:11 #98975
door peter1952
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Beantwoord door peter1952 in topic verdroogde snaren en rubbers Garrard T type A
Bij Electro Andijk verkoopt men snaren voor de Perpetuum Ebner Rex. Die zijn daar in voorraad. Het systeem is hetzelfde en die snaren zullen bruikbaar zijn voor Model T.
Als je even op hun site kijkt sraat er ook een foto van de snaren.
Als je in het zoekveld Perpetuum Ebner invult krijg je verschillende onderdelen van Perpetuum Ebner te zien, waaronder de snaren.
Groeten,
Peter
Als je even op hun site kijkt sraat er ook een foto van de snaren.
Als je in het zoekveld Perpetuum Ebner invult krijg je verschillende onderdelen van Perpetuum Ebner te zien, waaronder de snaren.
Groeten,
Peter
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Laatst bewerkt 27 jan 2024 20:11 door peter1952.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
27 jan 2024 19:52 #98974
door Vries008
Handtekening
Beantwoord door Vries008 in topic verdroogde snaren en rubbers Garrard T type A
inmiddels heb ik de rubbers vervangen, En speelt mijn garrard type T. model A prima 78 toerenplaten.
Echter de juiste snaren vinden voor 33 en 45 toeren is een probleem. Verschillende leveranciers gecontact. Echter geen resultaat.
Een leveranciier uit Dronten gaf aan dat deze snaren in zijn geheel niet meer leverbaar waren. Zijn er bezitters van de Garrard die recentelijk deze snaren elders nog besteld hebben. En toch nog een adresje weten.
Echter de juiste snaren vinden voor 33 en 45 toeren is een probleem. Verschillende leveranciers gecontact. Echter geen resultaat.
Een leveranciier uit Dronten gaf aan dat deze snaren in zijn geheel niet meer leverbaar waren. Zijn er bezitters van de Garrard die recentelijk deze snaren elders nog besteld hebben. En toch nog een adresje weten.
Handtekening
Minder
Meer
16 jan 2024 10:15 #98948
door hansvermeij
Handtekening
Beantwoord door hansvermeij in topic verdroogde snaren en rubbers Garrard T type A
voor de ophangrubbers kan je ook kijken in de index onder artikel" platenspeler-audio "
Blz 9 het 1e bericht van Francois129 van 02-03-2021. Dit gaat over ophangrubbers voor de Garrard.
Groet Hans
Blz 9 het 1e bericht van Francois129 van 02-03-2021. Dit gaat over ophangrubbers voor de Garrard.
Groet Hans
Handtekening
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Vries008
Minder
Meer
09 jan 2024 11:15 #98922
door hansvermeij
Handtekening
Beantwoord door hansvermeij in topic verdroogde snaren en rubbers Garrard T type A
Het is alweer een tijdje terug dat ik die besteld heb, kan ook geen bon meer vinden.
Volgens mij heet het "rubber grommet voor de ophanging draaitafelmotor Rockola en Ami "
Met vriendelijke groet
Hans.
Volgens mij heet het "rubber grommet voor de ophanging draaitafelmotor Rockola en Ami "
Met vriendelijke groet
Hans.
Handtekening
08 jan 2024 20:00 #98916
door Vries008
Handtekening
Beantwoord door Vries008 in topic verdroogde snaren en rubbers Garrard T type A
De website heb ik bekeken. Verschillende ophangrubbers heb ik bekeken. Welke ophangrubbers heeft u besteld. Volgens mij zit er weinig verschil tussen de Garrard T Type A en de Garrard Ta Mk2
Handtekening
Minder
Meer
05 jan 2024 14:01 #98880
door hansvermeij
Handtekening
Ik heb de ophang rubbers bij " Juke Box revival" voor mijn Garrard Ta mk2 besteld.
Misschien een optie voor je.
met vriendelijke groet
Hans.
Misschien een optie voor je.
met vriendelijke groet
Hans.
Handtekening