HiFi, Audio apparatuur en verwante zaken.
Welke platendraaier is voor de Carad installatie te preferen?
- Francois129
- [Francois129]
-
Onderwerp Auteur
- Na de buizentoestellen ook vintage toestellen
Minder
Meer
13 jul 2019 16:57 #78592
door Francois129
Beantwoord door Francois129 in topic Welke platendraaier is voor de Carad installatie te preferen?
Zoals je dacht Huub. Ik heb 2 stuks van deze dual en beide hebben een tweepolige motor.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
13 jul 2019 16:45 - 13 jul 2019 16:46 #78590
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Welke platendraaier is voor de Carad installatie te preferen?
Als de dual een vierpoligen motor heeft
dan de dual met M75 .of gp 400 ph
maar omdat jij de dual omschrijft met ceramich dan denk ik aan tweepool motor
dat geeft brom
huub
dan de dual met M75 .of gp 400 ph
maar omdat jij de dual omschrijft met ceramich dan denk ik aan tweepool motor
dat geeft brom
huub
Laatst bewerkt 13 jul 2019 16:46 door Huub.
- Francois129
- [Francois129]
-
Onderwerp Auteur
- Na de buizentoestellen ook vintage toestellen
13 jul 2019 16:30 - 13 jul 2019 16:41 #78588
door Francois129
Beste mensen,
Gezien mijn linkerhand uit de verpakking is en dat ik alleen nog geplaagd word door een gebrek aan soepelheid en moet oefenen om de souplesse terug te krijgen ga ik eerst de lopende projecten afwerken.
Kortelings zal ik een reparatieverslag maken van de SBR 635 en daarna over de Murphy A112.
Maar ondertussen wil ik nog een platendraaier in orde brengen om aan de vintage CARAD installatie aan te sluiten.
Ik weet echter niet zo direct welke de beste keuze is.
Ik bezit de CARAD met BSR P128R met een ADC element, Een Garrard type SL75B met, denk ik, een Shure M75 element en een DUAL 1214 met ceramisch element.
Elementen zijn uiteraard om te wisselen en heb zelf nog een Philips GP400 element (waar ik wel fan van ben).
Wat zouden jullie kiezen en waarom?
François
Gezien mijn linkerhand uit de verpakking is en dat ik alleen nog geplaagd word door een gebrek aan soepelheid en moet oefenen om de souplesse terug te krijgen ga ik eerst de lopende projecten afwerken.
Kortelings zal ik een reparatieverslag maken van de SBR 635 en daarna over de Murphy A112.
Maar ondertussen wil ik nog een platendraaier in orde brengen om aan de vintage CARAD installatie aan te sluiten.
Ik weet echter niet zo direct welke de beste keuze is.
Ik bezit de CARAD met BSR P128R met een ADC element, Een Garrard type SL75B met, denk ik, een Shure M75 element en een DUAL 1214 met ceramisch element.
Elementen zijn uiteraard om te wisselen en heb zelf nog een Philips GP400 element (waar ik wel fan van ben).
Wat zouden jullie kiezen en waarom?
François
Laatst bewerkt 13 jul 2019 16:41 door Francois129.