Historie
Oproep van Gidi over type plaatjes
Minder
Meer
21 feb 2021 00:27 #88910
door Gidi Verheijen
Beantwoord door Gidi Verheijen in topic Oproep van Gidi over type plaatjes
De herinnering van Henk werkt !
De foto's van typeplaatjes stromen binnen (Frank en Gino bedankt voorjullie enorme bijdragen).
Ik laat me graag verrassen door nog meer bijdragen van bezoekers van dit forum.
De foto's van typeplaatjes stromen binnen (Frank en Gino bedankt voorjullie enorme bijdragen).
Ik laat me graag verrassen door nog meer bijdragen van bezoekers van dit forum.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
20 feb 2021 12:00 #88881
door Gino
Als het oud is is het leuk
Beantwoord door Gino in topic Oproep van Gidi over type plaatjes
Oww, wat dom. Ik had het Gidi al eerder beloofd.
Er zijn nu een stuk of 100 onderweg. Rechtstreeks naar het mailadres van Gidi. Ik heb al eens eerder een hoop foto's verzameld van deze plaatjes. De meeste die ik heb zijn de papieren versies.
Er zijn nu een stuk of 100 onderweg. Rechtstreeks naar het mailadres van Gidi. Ik heb al eens eerder een hoop foto's verzameld van deze plaatjes. De meeste die ik heb zijn de papieren versies.
Als het oud is is het leuk
20 feb 2021 02:07 #88874
door Franc
Beantwoord door Franc in topic Oproep van Gidi over type plaatjes
Hoi Gidi,
ik stuur er ook enkele.
Rechtstreeks naar je mailadres.
mvg Frank
ik stuur er ook enkele.
Rechtstreeks naar je mailadres.
mvg Frank
20 feb 2021 01:58 - 20 feb 2021 02:02 #88873
door Gidi Verheijen
Beantwoord door Gidi Verheijen in topic Oproep van Gidi over type plaatjes
@Peter. Hartelijk dank voor de foto's. Ik wacht met belangstelling op de rest.
@Frank. Ik struin al alle homepages, forums, Markplaats, 2ehands.be, Catawiki en andere websites af. Helaas worden veel radiotoestellen geprresenteerd zonder een foto van het typeplaatje. Het typeplaatje is evenwel het "paspoort" van een toestel en zegt veel over de identiteit en herkomst van een toestel.
Ook op dit forum zie je bij bijdragen over Philips-toestellen (en toestellen van andere merken) zelden een typeplaatje. Henk plaatste bij zijn artikel over de 834A weliswaar een foto, maar daarop was het typeplaatje te klein om alle gewenste informatie te kunnen aflezen. Dat was voor mij reden er hier nog een keer aandacht aan te besteden.
@Henk. Dank voor je reactie.
@Tjerk. Over al mijn onderzoeken publiceer ik in boeken en artikelen. Op mijn website zijn tienatllen van die artikelen te raadplegen. Zie LINK . Tussentijdse rapportage is lastig. Meestal is het pas mogelijk conclusies te trekken en bruikbare overzichten op te stellen, als al het materiaal verzameld en bewerkt is.
@Armand. De foto's van je typeplaatjes zijn erg welkom.
Bijdragen graag rechtstreeks naar mijn e-mailadres gverhe@planet.nl. (Ik heb geen aarzeling mijn e-mailadres hier te vermelden. Het is namelijk al op heel veel openbare plaatsen te vinden.)
Mvg,
Gidi
@Frank. Ik struin al alle homepages, forums, Markplaats, 2ehands.be, Catawiki en andere websites af. Helaas worden veel radiotoestellen geprresenteerd zonder een foto van het typeplaatje. Het typeplaatje is evenwel het "paspoort" van een toestel en zegt veel over de identiteit en herkomst van een toestel.
Ook op dit forum zie je bij bijdragen over Philips-toestellen (en toestellen van andere merken) zelden een typeplaatje. Henk plaatste bij zijn artikel over de 834A weliswaar een foto, maar daarop was het typeplaatje te klein om alle gewenste informatie te kunnen aflezen. Dat was voor mij reden er hier nog een keer aandacht aan te besteden.
@Henk. Dank voor je reactie.
@Tjerk. Over al mijn onderzoeken publiceer ik in boeken en artikelen. Op mijn website zijn tienatllen van die artikelen te raadplegen. Zie LINK . Tussentijdse rapportage is lastig. Meestal is het pas mogelijk conclusies te trekken en bruikbare overzichten op te stellen, als al het materiaal verzameld en bewerkt is.
@Armand. De foto's van je typeplaatjes zijn erg welkom.
Bijdragen graag rechtstreeks naar mijn e-mailadres gverhe@planet.nl. (Ik heb geen aarzeling mijn e-mailadres hier te vermelden. Het is namelijk al op heel veel openbare plaatsen te vinden.)
Mvg,
Gidi
Laatst bewerkt 20 feb 2021 02:02 door Gidi Verheijen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: PE9ZZ
19 feb 2021 22:51 #88870
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Oproep van Gidi over type plaatjes
In de
oproep van 26 april 2020
(die ik helemaal had gemist) staat Gidi's email. Ik zal alles wat ik heb fotograferen en opsturen.
Komt hier nog een verhaaltje over? Er is in het NVHR periodiek wel het een en ander over geschreven maar een online voortgang (blog?) zou wel fijn zijn.
Komt hier nog een verhaaltje over? Er is in het NVHR periodiek wel het een en ander over geschreven maar een online voortgang (blog?) zou wel fijn zijn.
Tjerk, 9ZZ
19 feb 2021 21:24 #88868
door peter1952
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Beantwoord door peter1952 in topic Oproep van Gidi over type plaatjes
Hier heb ik er al vast een paar. Ik heb nog meer Philips toestellen. Ik zal daar ook foto's van maken.
Groeten,
Peter
Groeten,
Peter
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: admin