- Berichten: 1729
Geen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGeen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratie
GESPOT
Ebay
17 nov 2015 14:51 - 17 nov 2015 14:54 #56615
door Johannes
Geen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieBeantwoord door Johannes in topic 734A op ebay
Je mag een dikke beurs meenemen Marc.
Inderdaad Leo, dat denk ik ook. Dergelijke toestellen kom je maar zelden tegen en hebben daarom ook een prijskaartje dat enigszins uit stijgt boven een 13 in een dozijn radio. Ik denk even aan een veel vaker voorkomende Telefunken 341 Kattenkop en zelfs voor een simpele Philips 37A luistervink in perfecte staat moet je tegenwoordig al diep in de geldbuidel tasten.
En of iemand dat er voor over heeft ......... dat mag ieder voor zich weten
M.vr.gr. Hans
Inderdaad Leo, dat denk ik ook. Dergelijke toestellen kom je maar zelden tegen en hebben daarom ook een prijskaartje dat enigszins uit stijgt boven een 13 in een dozijn radio. Ik denk even aan een veel vaker voorkomende Telefunken 341 Kattenkop en zelfs voor een simpele Philips 37A luistervink in perfecte staat moet je tegenwoordig al diep in de geldbuidel tasten.
En of iemand dat er voor over heeft ......... dat mag ieder voor zich weten
M.vr.gr. Hans
Laatst bewerkt 17 nov 2015 14:54 door Johannes.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
17 nov 2015 14:03 - 17 nov 2015 14:10 #56614
door leonardo
Geen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieBeantwoord door leonardo in topic 734A op ebay
Een Zwitserse Philips, drie kringen uit 1933 en weinig voorkomend.
Gat in doek of niet, het zal weinig tot niets uitmaken op de prijs!!
Als je nu al ziet dat er 10 biedingen zijn gedaan terwijl er nog ruim 3 dagen te gaan zijn en alsmede dat de radio alleen af te halen is, dan kun je op je vingers natellen dat er veel belangstelling voor is.
Ik moet me dan ook sterk vergissen als die 245 euro niets is tot wat het uiteindelijke bedrag zal worden.
Je mag een dikke beurs meenemen Marc.
Leonardo
Gat in doek of niet, het zal weinig tot niets uitmaken op de prijs!!
Als je nu al ziet dat er 10 biedingen zijn gedaan terwijl er nog ruim 3 dagen te gaan zijn en alsmede dat de radio alleen af te halen is, dan kun je op je vingers natellen dat er veel belangstelling voor is.
Ik moet me dan ook sterk vergissen als die 245 euro niets is tot wat het uiteindelijke bedrag zal worden.
Je mag een dikke beurs meenemen Marc.
Leonardo
Laatst bewerkt 17 nov 2015 14:10 door leonardo.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
17 nov 2015 13:54 - 17 nov 2015 13:55 #56613
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Geen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieBeantwoord door PE9ZZ in topic 734A op ebay
Ik vind 245 pleuro's niet meevallen. Hij ziet er wel errug mooi uit, verdacht bijna.
Hierrrrrrrrr
vond ik nog wat plaatjes.
Tjerk, 9ZZ
Laatst bewerkt 17 nov 2015 13:55 door PE9ZZ. Reden: Titel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
17 nov 2015 13:14 - 17 nov 2015 13:23 #56612
door Huub
Er zit een gat of plek in dat luidspreker doek
links boven dus ook minder waard
de voorkant ziet uit als of het afgeschuurt is met schuur papier en opnieuw gelakt ..
nou ja twee keer de helft dan de waarde mark.
de prijs zal dan ook wel mee vallen .
Huub
links boven dus ook minder waard
de voorkant ziet uit als of het afgeschuurt is met schuur papier en opnieuw gelakt ..
nou ja twee keer de helft dan de waarde mark.
de prijs zal dan ook wel mee vallen .
Huub
Laatst bewerkt 17 nov 2015 13:23 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Marc
- [Marc]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
17 nov 2015 12:57 #56611
door Marc
Geen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieEbay werd gestart door Marc
Geen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratie
Kan iemand mij vertellen wat een redelijke prijs is voor deze radio en is de radio origineel ik ken het toestel niet en vraag daarom jullie raad
Mvgr Marc
Kan iemand mij vertellen wat een redelijke prijs is voor deze radio en is de radio origineel ik ken het toestel niet en vraag daarom jullie raad
Mvgr Marc
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.