Geen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGeen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratie
GESPOT
Ebay
19 nov 2015 03:35 - 19 nov 2015 03:53 #56661
door buisje
Zitten van die mini/ micro cassettes in, maar heb ik er niet bij..
Maar voor de verzamelaar zo'n apparaat in nieuwstaat lijkt me een aanwinst..
Exemplaar op radiomuseum.org is niet zo mooi als deze..
Soldeertin is niets anders dan elektronische lijm.
Zitten van die mini/ micro cassettes in, maar heb ik er niet bij..
Maar voor de verzamelaar zo'n apparaat in nieuwstaat lijkt me een aanwinst..
Exemplaar op radiomuseum.org is niet zo mooi als deze..
Soldeertin is niets anders dan elektronische lijm.
Laatst bewerkt 19 nov 2015 03:53 door buisje.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
19 nov 2015 03:22 - 19 nov 2015 04:11 #56660
door buisje
Soldeertin is niets anders dan elektronische lijm.
Henk,
Wanneer we dan toch aan het zoeken zijn....
Hier een professionele Philips LFH 0086/01 Dicteer recorder in absolute nieuwstaat... Geen gebruikssporen !!
Volgens mij ooit door een bedrijf besteld, maar nooit gebruikt..
Het witte piepschuim zit nog op het (geaard) netsnoer
Bewaar alleen toestellen/apparaten waarvan het de moeite waard is ..
Komt ook ergens uit bigin 1980 dacht ik.. ??
10 minuten later ......
Heb even op Radio museum.org gekeken, maar hij is van 1968 !!
En dan in deze staat.... Kom je nooit meer tegen.!!
Dergelijke toestellen werden toch al erg weinig verkocht..
Wanneer we dan toch aan het zoeken zijn....
Hier een professionele Philips LFH 0086/01 Dicteer recorder in absolute nieuwstaat... Geen gebruikssporen !!
Volgens mij ooit door een bedrijf besteld, maar nooit gebruikt..
Het witte piepschuim zit nog op het (geaard) netsnoer
Bewaar alleen toestellen/apparaten waarvan het de moeite waard is ..
Komt ook ergens uit bigin 1980 dacht ik.. ??
10 minuten later ......
Heb even op Radio museum.org gekeken, maar hij is van 1968 !!
En dan in deze staat.... Kom je nooit meer tegen.!!
Dergelijke toestellen werden toch al erg weinig verkocht..
Soldeertin is niets anders dan elektronische lijm.
Laatst bewerkt 19 nov 2015 04:11 door buisje.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
19 nov 2015 01:44 - 19 nov 2015 02:57 #56659
door buisje
Soldeertin is niets anders dan elektronische lijm.
Henk, deze recorder werkte altijd goed, zit een (elko) foutje op de voedingsboard denk ik, zit ook een zener van 19 volt op dacht ik, ben er toen mee aan het meten geweest, maar heb hem toen weer aan de kant gezet, zal eerst wel effe kijken wat er nu mee aan de hand is.
Ziet er verder goed uit en alles werkt op een paar lampjes na, maar die staan op eBay..
Zit ook een stofkap bij, maar daar is het achterkantje van weg.
De B77 staat nu wat te ver weg... Maar heb er nog een..
Wanneer je dan toch de studenten van de mediaopleiding wil laten zien hoe het er eerst aan toe ging....
Een Uher Report, als nieuw, is alleen in de studio gebruikt en heeft zeer weinig gebruikssporen.. En... niet in gesleuteld !!
Weergave/opname koppen, zijn nog origineel afgelakt !!
Kwam hem 4 jaar terug tegen bij een handelaar en kon hem niet laten staan... Een tweede in deze staat tegen komen.... Wordt lang zoeken denk ik!!
Met leren tas, originele zeldzame voeding die in het batterijvakje past..
Moeten 13 CM spoeltjes op, 3 snelheden.
Alles werkt, audio, motor loopt..enzz.. alleen hij draait niet, maar zijn de snaartjes zoals gezegd..
Hier de kopjes.. Als nieuw en originele lak er nog op...
Ziet er verder goed uit en alles werkt op een paar lampjes na, maar die staan op eBay..
Zit ook een stofkap bij, maar daar is het achterkantje van weg.
De B77 staat nu wat te ver weg... Maar heb er nog een..
Wanneer je dan toch de studenten van de mediaopleiding wil laten zien hoe het er eerst aan toe ging....
Een Uher Report, als nieuw, is alleen in de studio gebruikt en heeft zeer weinig gebruikssporen.. En... niet in gesleuteld !!
Weergave/opname koppen, zijn nog origineel afgelakt !!
Kwam hem 4 jaar terug tegen bij een handelaar en kon hem niet laten staan... Een tweede in deze staat tegen komen.... Wordt lang zoeken denk ik!!
Met leren tas, originele zeldzame voeding die in het batterijvakje past..
Moeten 13 CM spoeltjes op, 3 snelheden.
Alles werkt, audio, motor loopt..enzz.. alleen hij draait niet, maar zijn de snaartjes zoals gezegd..
Hier de kopjes.. Als nieuw en originele lak er nog op...
Soldeertin is niets anders dan elektronische lijm.
Laatst bewerkt 19 nov 2015 02:57 door buisje.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Tonmeister Henk
- [Tonmeister Henk]
-
Minder
Meer
19 nov 2015 00:48 #56657
door Tonmeister Henk
Geen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieBeantwoord door Tonmeister Henk in topic Ebay
Met een B77 2 spoor kan ik diverse studenten van de media opleiding hier ontzettend blij maken , als de prijs niet te gek is . Analoog is ook bij de komende generaties techneuten weer helemaal hot aan het worden . Heb er al een paar blij gemaakt met een gereviseerde A77 . Ik heb je een PM gestuurd .
Btw : mooi project die ontvanger van je , ik volg het met belangstelling !
Groet , Henk
Btw : mooi project die ontvanger van je , ik volg het met belangstelling !
Groet , Henk
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
18 nov 2015 22:28 - 18 nov 2015 22:31 #56653
door buisje
Soldeertin is niets anders dan elektronische lijm.
Hallo Henk,
Ja klopt de prijzen schieten omhoog, vooral op Ebay..
Revox/ Studer zijn verzamel objecten geworden en dan heb je zoiets.
Veel Duitsers en ook uit andere landen verzamelen dat spul.
Ikzelf heb nog een B77 staan 9.5 / 19 twee sporen, met goede koppen, die het altijd deed, maar de laatste keer gingen de zekeringen eruit, op het voedingsprintje onderin. Moet er nog naar kijken, maar wil ook eventueel van geheel afstand doen, zitten nog nieuwe ongebruikte (pancake) tapes bij...
Heb dat ding eens gekocht, omdat wij aan boord van ons schip dezelfde recorders hadden voor het afdraaien van programma's die aan de wal waren opgenomen...
Hans
Ja klopt de prijzen schieten omhoog, vooral op Ebay..
Revox/ Studer zijn verzamel objecten geworden en dan heb je zoiets.
Veel Duitsers en ook uit andere landen verzamelen dat spul.
Ikzelf heb nog een B77 staan 9.5 / 19 twee sporen, met goede koppen, die het altijd deed, maar de laatste keer gingen de zekeringen eruit, op het voedingsprintje onderin. Moet er nog naar kijken, maar wil ook eventueel van geheel afstand doen, zitten nog nieuwe ongebruikte (pancake) tapes bij...
Heb dat ding eens gekocht, omdat wij aan boord van ons schip dezelfde recorders hadden voor het afdraaien van programma's die aan de wal waren opgenomen...
Hans
Soldeertin is niets anders dan elektronische lijm.
Laatst bewerkt 18 nov 2015 22:31 door buisje.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.