GESPOT
Ik ga op vakantie en zie.........
- Ben Dijkman
- [Ben Dijkman]
-
Onderwerp Auteur
- Offline
Minder
Meer
27 jul 2015 12:17 - 27 jul 2015 12:18 #53799
door Ben Dijkman
Handtekening
Beantwoord door Ben Dijkman in topic Ik ga op vakantie en zie.........
Deze Philips toestellen zijn van een buitenlandse verzamelaar.
Wel mocht ik alles bekijken , aanraken en ook de achterplaten verwijderen was geen enkel probleem.
Deze eigenaar is bijzonder geïnteresseerd in de betekenis van alle letters en nummers die zowel op het typeplaatje alsook in het chassies zelf al ingeslagen zijn. (dubbelop dus eigenlijk )
productie / land /uitvoering / oplage / codes.
De andere toestellen kwam ik elders in dat land tegen..
Wel mocht ik alles bekijken , aanraken en ook de achterplaten verwijderen was geen enkel probleem.
Deze eigenaar is bijzonder geïnteresseerd in de betekenis van alle letters en nummers die zowel op het typeplaatje alsook in het chassies zelf al ingeslagen zijn. (dubbelop dus eigenlijk )
productie / land /uitvoering / oplage / codes.
De andere toestellen kwam ik elders in dat land tegen..
Handtekening
Laatst bewerkt 27 jul 2015 12:18 door Ben Dijkman.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
26 jul 2015 19:03 #53777
door admin
Henk van 't Kruis
Beantwoord door admin in topic Ik ga op vakantie en zie.........
In ieder geval leuk, als je zo iets tegen komt. Afgelopen week, iets minder ver (URK) en in een oude schuur kwam ik deze tegen.
Verder valt het op dat hier nog erg veel Marifoon antennes op de daken staan.
Verder valt het op dat hier nog erg veel Marifoon antennes op de daken staan.
Henk van 't Kruis
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
26 jul 2015 18:43 #53776
door admin
Henk van 't Kruis
Beantwoord door admin in topic Ik ga op vakantie en zie.........
ooios collectos, pastos het in de autos :woohoo:
Henk van 't Kruis
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ben Dijkman
- [Ben Dijkman]
-
Onderwerp Auteur
- Offline
26 jul 2015 18:14 - 26 jul 2015 18:28 #53775
door Ben Dijkman
Als je zoiets ziet dan moet je even stoppen en een " babbeltje" met de eigenaar maken..
Het gesprek een beetje naar "oude radio's" toe draaien..
Mios ...collectos..radio's ....antigos...hebbos jijos eros toevalligos ook wattos...staannos,,,????
Een goed luisteraar ...en als het enthousiasme maar overkomt denk ik altijd maar
Handtekening
Ik ga op vakantie en zie......... werd gestart door Ben Dijkman
Als je zoiets ziet dan moet je even stoppen en een " babbeltje" met de eigenaar maken..
Het gesprek een beetje naar "oude radio's" toe draaien..
Mios ...collectos..radio's ....antigos...hebbos jijos eros toevalligos ook wattos...staannos,,,????
Een goed luisteraar ...en als het enthousiasme maar overkomt denk ik altijd maar
Handtekening
Laatst bewerkt 26 jul 2015 18:28 door Ben Dijkman.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.