GESPOT
Kringloop radio en bandrecorder duur?
27 nov 2014 09:02 - 27 nov 2014 09:14 #48365
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Kringloop radio en bandrecorder duur?
Ik vind de radio niet te duur deze ziet mooi uitredelijk onbeschadigt mooie radio gewoon totaal
Ik gebruik ook deze radio zeer krachtige radio grote ingangs gevoelig heid
De zenders ontvang is bisonder goed zoo wel op FM als AM De Potmeters zijn ook heel goed Duitse philips radio
voor pickup ik gebruik daar om ook wel een mono philips pickup zacht element de radio is zeer goed voor bvb Gietaar gebruik
Ik heb zoo allen condensators vernieuwt ..Grote uitgangs trafo kracht patser deze radio,s
Ja recorders zijn niet meer zoo veel waard er staan er ook veel op markt plaats
Dus ik vind Dat de radio de prijs WEL waard is Maaar men krijgt het NIET helaas Jammer .
Of Meer zelfs .Men zal ook deze radio NIET vergelijken met een Dergelijk Zeer beschadigt Brok Vullis.
Wat er zoo over het algemeen aangeboden word voor bvb 15 E of iets meer .
Huub
Ik gebruik ook deze radio zeer krachtige radio grote ingangs gevoelig heid
De zenders ontvang is bisonder goed zoo wel op FM als AM De Potmeters zijn ook heel goed Duitse philips radio
voor pickup ik gebruik daar om ook wel een mono philips pickup zacht element de radio is zeer goed voor bvb Gietaar gebruik
Ik heb zoo allen condensators vernieuwt ..Grote uitgangs trafo kracht patser deze radio,s
Ja recorders zijn niet meer zoo veel waard er staan er ook veel op markt plaats
Dus ik vind Dat de radio de prijs WEL waard is Maaar men krijgt het NIET helaas Jammer .
Of Meer zelfs .Men zal ook deze radio NIET vergelijken met een Dergelijk Zeer beschadigt Brok Vullis.
Wat er zoo over het algemeen aangeboden word voor bvb 15 E of iets meer .
Huub
Laatst bewerkt 27 nov 2014 09:14 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- peters0076
- [peters0076]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
27 nov 2014 08:45 #48364
door peters0076
Kringloop radio en bandrecorder duur? werd gestart door peters0076
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.