- Berichten: 7698
GESPOT
Retro radio
10 aug 2014 20:46 - 10 aug 2014 21:04 #45522
door Bert Kn
Frank,
Ik wil hem als plaatje in mijn foto album nog niet hebben bigfun
Maar laten we eerlijk zijn.
Naast ons als hobbyisten zijn er legio mensen die er geen moeite mee hebben om zo'n apparaat aan te schaffen en er tevreden mee zijn.
Ieder zijn meug.
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Retro radio
@Bert: voor zo'n prachtmeubel heb jij als meubelman nog wel een plaatsje? bigfun bigfun bigfun
Frank,
Ik wil hem als plaatje in mijn foto album nog niet hebben bigfun
Maar laten we eerlijk zijn.
Naast ons als hobbyisten zijn er legio mensen die er geen moeite mee hebben om zo'n apparaat aan te schaffen en er tevreden mee zijn.
Ieder zijn meug.
Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 10 aug 2014 21:04 door Bert Kn.
Onderwerp is gesloten.
10 aug 2014 20:18 #45520
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Retro radio
Het is een LEGO speel goed setje
Huub
Huub
Onderwerp is gesloten.
07 aug 2014 22:20 #45519
door peter1952
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Beantwoord door peter1952 in topic Retro radio
Heb eens op de site van Conrad gekeken en de reviews zijn allemaal behoorlijk positief.
Kennelijk zijn er veel mensen over tevreden.
Groeten,
Peter
Kennelijk zijn er veel mensen over tevreden.
Groeten,
Peter
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Onderwerp is gesloten.
07 aug 2014 21:59 #45518
door peter1952
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Beantwoord door peter1952 in topic Retro radio
Rustig maar René, we weten allemaal hoe je daar over denkt en niet ten onrechte hoor :lol:
Neem nog een aspirientje en rustig maar.
Maar laten we eerlijk wezen: Er zijn ook oude platenspelers die slecht voor je platen zijn. Andersom: Er worden nu ook best wel goede platenspelers gemaakt. Alleen is de prijs dan hoger.
Ik weet ook niet waarom de AG4131 legendarisch is. Dan zijn zo veel types dat. Gewoon verkooppraat.
Lekker in de winkel laten staan. Eerst : bedtime
Groeten,
Peter
Neem nog een aspirientje en rustig maar.
Maar laten we eerlijk wezen: Er zijn ook oude platenspelers die slecht voor je platen zijn. Andersom: Er worden nu ook best wel goede platenspelers gemaakt. Alleen is de prijs dan hoger.
Ik weet ook niet waarom de AG4131 legendarisch is. Dan zijn zo veel types dat. Gewoon verkooppraat.
Lekker in de winkel laten staan. Eerst : bedtime
Groeten,
Peter
Peter Boin,
Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.
Onderwerp is gesloten.
07 aug 2014 21:05 #45517
door Franc
Beantwoord door Franc in topic Retro radio
Peter,
Nou, de enigste overeenkomst is dat de plaat hier ook bovenop gelegd moet worden om hem af te spelen bigfun
En sinds wanneer is de AG4131 legendarisch?
Verder worden we vanuit alle windstreken bekogeld met dit soort retro onzin!
Ook nog onder tigtallen merken.
Als je de arm op de plaat legt zakt de arm schuin weg, zoveel speling zit erop.
En de fouthoek, daar komen ze over een tijd wel achter als ze een high end uitvoering uitbrengen!
Nou, nostalgie ten top! :thumbsup:
Groet Frank
Nou, de enigste overeenkomst is dat de plaat hier ook bovenop gelegd moet worden om hem af te spelen bigfun
En sinds wanneer is de AG4131 legendarisch?
Verder worden we vanuit alle windstreken bekogeld met dit soort retro onzin!
Ook nog onder tigtallen merken.
Als je de arm op de plaat legt zakt de arm schuin weg, zoveel speling zit erop.
En de fouthoek, daar komen ze over een tijd wel achter als ze een high end uitvoering uitbrengen!
Nou, nostalgie ten top! :thumbsup:
Groet Frank
Onderwerp is gesloten.
07 aug 2014 20:57 #45516
door Rene Daemen
René Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Retro radio
Verleden Jaar in Emmen ook zien staan op nostalgia beurs
Ook de slinger grammofoon model en de verkoper zei speelt mooi hè
Ahummm ik moest meteen naar de aspirine grijpen
Daar je gelijk hoofdpijn krijgt van het schelle geluid
Zeker de pickup aanpassing op de versterker gaat niet goed
Geluid blikkerig zelfs de goedkoopste Philips electrofoon klinkt
Beduidend beter..
En het lijkt totaal niet op het oude van vroeger
Ik waag mijn platen er niet aan
Koop gewoon een echte platenspeler
2e hands kom je ze ook al tegen omdat het niet bevalt
Dit is echt de verkeerde manier van nostalgie aan de platenspeler
Dit benaderd echt niet het geluid van vroeger
Koop dan een oude op mp en zet een nieuwe naald in en reviseer de versterker
En wil je echt top neem bvb Thorens Dual Garrard enZ
Grt René
Ook de slinger grammofoon model en de verkoper zei speelt mooi hè
Ahummm ik moest meteen naar de aspirine grijpen
Daar je gelijk hoofdpijn krijgt van het schelle geluid
Zeker de pickup aanpassing op de versterker gaat niet goed
Geluid blikkerig zelfs de goedkoopste Philips electrofoon klinkt
Beduidend beter..
En het lijkt totaal niet op het oude van vroeger
Ik waag mijn platen er niet aan
Koop gewoon een echte platenspeler
2e hands kom je ze ook al tegen omdat het niet bevalt
Dit is echt de verkeerde manier van nostalgie aan de platenspeler
Dit benaderd echt niet het geluid van vroeger
Koop dan een oude op mp en zet een nieuwe naald in en reviseer de versterker
En wil je echt top neem bvb Thorens Dual Garrard enZ
Grt René
René Daemen
Onderwerp is gesloten.