Skip to main content
GESPOT

Voor de fijnproevers

Meer
09 mrt 2014 00:29 #41708 door Cees
Beantwoord door Cees in topic Voor de fijnproevers
Tsja, die verkoper vraagt gewoon wat hij er (misschien) voor kan krijgen.
Nu vraag ik mij af: Is die verkoper nou gek of degene die dat bedrag er voor over heeft?
Ik heb nog wat van die oude rommel afkomstig uit oude Philips KTV's.
Wie bied? Met oude jaars nacht de stroom er op en dat word ploffen.
Gewoon een goede degelijke C gebruiken in filters en in Hi Fi.
Is niet echt heel goedkoop, maar behoeft echt geen kapitalen te kosten.
Die Russische papier C,s die soms ook op E-Bay staan, zijn heel betaalbaar.
Kun je in aantallen kopen en laten verzenden, net als de EM80 oogjes, zijn er nog
genoeg van. Russ EM80 hier kopen, betaal je gauw het dubbele van wat je betaald als je
ze zelf uit Rusland laat verzenden, maar je moet er dan natuurlijk wel b.v 50 stuks van
afnemen.
Vr gr Cees.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
08 mrt 2014 14:12 - 08 mrt 2014 14:14 #41688 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic Voor de fijnproevers
google maar eens op silver foil capacitor bigfun

Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 08 mrt 2014 14:14 door Bert Kn.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
08 mrt 2014 13:32 #41687 door Rene Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Voor de fijnproevers
275 euro voor 2 lekke jenssen condensatoren
die zijn oud hebben te lang gelegen
neem maar van Jukebox revival of golden dragon condensatoren
ach ik hoor het niet maar voor die prijs heb ik wel een aantal grammofoon versterkertjes gereviseerd
ach ja men blijft lachen.
bij deze heb ik nog een aantal oude ontplofte ero's en wima's in de aanbieding
wie biedt. :lol:
grt René

René Daemen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
08 mrt 2014 13:09 - 08 mrt 2014 13:12 #41686 door Huub
Beantwoord door Huub in topic Voor de fijnproevers
Ja ze horen het ook nog
Ik heb nog wel nieuw jensen liggen
aan het geluid heb ik het nog nooit gehoort
Mischien heb ik deze niet goed ingesoldeert
Je moet ook de naam jensen goed kunnen lezen
Dan is het ook hoorbaar ???

Huub
Laatst bewerkt 08 mrt 2014 13:12 door Huub.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
08 mrt 2014 12:45 #41684 door Willem Roseboom
Beantwoord door Willem Roseboom in topic Voor de fijnproevers
Die is gek, zeker extreem low ESR bigfun bigfun bigfun bigfun

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
08 mrt 2014 12:38 #41683 door Bert Kn
Voor de fijnproevers werd gestart door Bert Kn
link.marktplaats.nl/m786159967

Op Ebay is de prijs nog extremer, ruim 1000$ wv1

Mvg.
Bert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena