- Berichten: 845
Beurs Driebergen
07 apr 2016 18:15 #60158
door Gino
Als het oud is is het leuk
Beantwoord door Gino in topic Beurs Driebergen
Dewijl ik niet in de gelegenheid bleek naar Driebergen af te reizen heeft Thijs mijn aankoop meegebracht en veilig gesteld in Haarlem. Wil ik aanstaande week ophalen en in het echt bewonderen.
De GM6020 Buisvoltmeter met documentatie.
De GM6020 Buisvoltmeter met documentatie.
Als het oud is is het leuk
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
07 apr 2016 10:06 #60153
door hkruis
Wat kan er mooier zijn, dan een gloeiende radiobuis.
Beantwoord door hkruis in topic Beurs Driebergen
Ben, je naamgenoot Ben Dijkman heeft nog oliekous op zijn website winkel staan
Wat kan er mooier zijn, dan een gloeiende radiobuis.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
06 apr 2016 22:26 #60145
door Ben
Tussen positief en negatief zit soms een donderklap.
Beantwoord door Ben in topic Beurs Driebergen
Mijn ‘oogst’ was een nieuwe oude trafo voor de 735A, wat lampjes met indraai houders en een topaansluiting ook voor de 735A. Gezocht naar geel oliekous maar niet gevonden, zelf wat lampjes aangeleverd en een oog. Met diverse mensen gesproken, het was een prachtige dag. Groet, Ben
Tussen positief en negatief zit soms een donderklap.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: aan-pierre
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Minder
Meer
- Berichten: 834
06 apr 2016 19:48 #60143
door aan-pierre
Beantwoord door aan-pierre in topic Beurs Driebergen
Naar aanleiding van de titel van het topic: Heeft nog iemand iets gekocht en wil dat voorstellen? Ben erg benieuwd. ...eenmaal...andermaal .....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Minder
Meer
- Berichten: 834
06 apr 2016 19:44 - 06 apr 2016 19:44 #60142
door aan-pierre
Beantwoord door aan-pierre in topic Beurs Driebergen
@Verdicom......Wat een leuke reactie. (De ideale toch net nog bijdrage gerelateerde off topic re , haha)...ja heel waardevol voor mij dat je verteld dat zelfs de foto van voor de restauratie is. Nu heb ik bij na spijt dat ik George Michael draaide.
Ok laten we het hier bij houden om ook Berts topic onderwerp rein te houden.
Ok laten we het hier bij houden om ook Berts topic onderwerp rein te houden.
Laatst bewerkt 06 apr 2016 19:44 door aan-pierre.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
06 apr 2016 17:45 #60139
door Verdicom
Beantwoord door Verdicom in topic Beurs Driebergen
Pierre,
De plaat die onder de radio ligt herkende ik meteen.
Volgens mij is het een 25 cm LP. Telefunken TW30143
Piet Kee op het orgel van de St. Bavo te Haarlem.
In feite een historische opname. Dat staat overigens ook zo achter op de hoes.
Opgenomen vòòr de restauratie door Marcussen, afgesloten in 1961
Dat is ook te zien aan het wapenschild van het wapen van Haarlem,, soort wit ipv vermiljoen..
Groet,
Han
De plaat die onder de radio ligt herkende ik meteen.
Volgens mij is het een 25 cm LP. Telefunken TW30143
Piet Kee op het orgel van de St. Bavo te Haarlem.
In feite een historische opname. Dat staat overigens ook zo achter op de hoes.
Opgenomen vòòr de restauratie door Marcussen, afgesloten in 1961
Dat is ook te zien aan het wapenschild van het wapen van Haarlem,, soort wit ipv vermiljoen..
Groet,
Han
De volgende gebruiker (s) zei dank u: aan-pierre
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.