Foto's van de NVHR-dag in Driebergen
14 dec 2014 20:39 #48869
door Robin
Beantwoord door Robin in topic Foto's van de NVHR-dag in Driebergen
Ik sluit me aan bij de rest,inderdaad weer een mooie reportage.
1 van de eerste dingen die ik doe nadat ik terug ben van de beurs,is altijd Piet zijn reportage bekijken.
Binnen de kortste keren ben ik hier aan gewend geraakt,mocht het een keer niet op het forum staan na de beurs,dan zal
dat raar zijn.
De beurs wastafel inderdaad weer gezellig,wat kleine dingetjes gekocht,niet veel bijzonders.
Wel weer lekker lang blijven hangen na de beurs,en veel bijgekletst over de hobby.
1 van de eerste dingen die ik doe nadat ik terug ben van de beurs,is altijd Piet zijn reportage bekijken.
Binnen de kortste keren ben ik hier aan gewend geraakt,mocht het een keer niet op het forum staan na de beurs,dan zal
dat raar zijn.
De beurs wastafel inderdaad weer gezellig,wat kleine dingetjes gekocht,niet veel bijzonders.
Wel weer lekker lang blijven hangen na de beurs,en veel bijgekletst over de hobby.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: jontl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
14 dec 2014 17:36 #48861
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Foto's van de NVHR-dag in Driebergen
Hoi Piet,
Wederom een mooie reportage.
kerstbel
Wederom een mooie reportage.
kerstbel
Mvg.
Bert
De volgende gebruiker (s) zei dank u: pietblaas
14 dec 2014 17:30 #48860
door pietblaas
Dat was Ben Dijkman, op het andere forum schreef hij: "Eindelijk mijn stille wens laten uitkomen en onze beursfotograaf Piet Blaas zelf eens op de foto gezet. Wat een knoepert van een fototoestel heeft die man !"
:lol:
Groeten,
Piet.
Beantwoord door pietblaas in topic Foto's van de NVHR-dag in Driebergen
admin schreef : ... en je staat er zelf ook eens een keer op, wie was de gelukkige die je camera mocht vasthouden?
Dat was Ben Dijkman, op het andere forum schreef hij: "Eindelijk mijn stille wens laten uitkomen en onze beursfotograaf Piet Blaas zelf eens op de foto gezet. Wat een knoepert van een fototoestel heeft die man !"
:lol:
Groeten,
Piet.
14 dec 2014 17:00 #48859
door Jac Janssen
- hkruis
- [hkruis]
-
Minder
Meer
14 dec 2014 16:52 #48858
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Foto's van de NVHR-dag in Driebergen
Ik vond het een leuke beurs, mooi aanbod, leuke dingen gezien en een fijne sfeer. kerstbel kerstbel
14 dec 2014 16:36 #48855
door admin
Henk van 't Kruis
Beantwoord door admin in topic Foto's van de NVHR-dag in Driebergen
Piet,
Mooie reportage weer, en je staat er zelf ook eens een keer op, wie was de gelukkige die je camera mocht vasthouden?
Mooie reportage weer, en je staat er zelf ook eens een keer op, wie was de gelukkige die je camera mocht vasthouden?
Henk van 't Kruis