HIFI apparatuur
AG9015 Revisie
- hkruis
- [hkruis]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
08 aug 2012 19:01 #20144
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic AG9015 Revisie
Ja he, zelf gemaakt. Ik ben nu met een restauratie certificaat bezig.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- brcf01
- [brcf01]
-
Minder
Meer
08 aug 2012 18:06 #20135
door brcf01
Beantwoord door brcf01 in topic AG9015 Revisie
Wat een mooooooi kaartje , Henk.
:thumbsup:
:thumbsup:
- hkruis
- [hkruis]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
08 aug 2012 17:52 - 08 aug 2012 17:52 #20129
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic AG9015 Revisie
Vandaag de revisie afgerond. Peter B heeft nog wat technische afronding gedaan. De kast is gepolijst en gepoetst. Volgens mij mag het resultaat er zijn. Ook al omdat de versterker staat te spelen met 2 x de AD5046 boxen met een 9710AM erin. Mooie set.
Laatst bewerkt 08 aug 2012 17:52 door hkruis.
- hkruis
- [hkruis]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
07 aug 2012 16:52 #20118
door hkruis
AG9015 Revisie werd gestart door hkruis
Voor Peter P een AG9015 aan het opknappen (nr1). 1 van de problemen is de bovenste schakelsectie die geheel vergaan is. Op de beurs te Hoenderloo een 2e AG9015 overgenomen (nr2). Hiervan is de bovenste schakelsectie in orde. Echter de onderste Mono\stereo is defect. Hardpapieren schakelsegmenten zijn afgebroken.
Verder is deze wat completer dan de originele van Peter. De buis GZ34 is b.v. nog aanwezig.
Dus uit nr 1 de schakelsectie van stereo\mono uitgebouwd en overgezet in Nr2. Wat opvalt is dat de nr1 nog met kkol weerstanden is uitgevoerd en Nr2 met modernere weerstanden en voor zover ik kan zien is dit origineel. Het PL nr. van Nr1 is hoger dan van Nr2.
Ook is de schakelsectie verschillend aangesloten. Ik vraag mij dus af wat de juiste aansluiting is. Ik zal ook het schema napluizen. Zie ook bijgaande foto's
Verder is deze wat completer dan de originele van Peter. De buis GZ34 is b.v. nog aanwezig.
Dus uit nr 1 de schakelsectie van stereo\mono uitgebouwd en overgezet in Nr2. Wat opvalt is dat de nr1 nog met kkol weerstanden is uitgevoerd en Nr2 met modernere weerstanden en voor zover ik kan zien is dit origineel. Het PL nr. van Nr1 is hoger dan van Nr2.
Ook is de schakelsectie verschillend aangesloten. Ik vraag mij dus af wat de juiste aansluiting is. Ik zal ook het schema napluizen. Zie ook bijgaande foto's