Televisie tot 1970
Aangeboden : Werkend V/D Heem T.V toestel is weg
- Ben Dijkman
- [Ben Dijkman]
-
Onderwerp Auteur
- Offline
Minder
Meer
11 aug 2021 13:18 - 11 aug 2021 13:36 #91670
door Ben Dijkman
Handtekening
Beantwoord door Ben Dijkman in topic Aangeboden : Werkend V/D Heem T.V toestel is weg
Beste mensen .
Deze t.v heeft 5 weken lang op ik denk wel alle mogelijke verkoopsites gestaan.
Toestel leek 2 x verkocht maar (nep) bieders reageerden vervolgens nooit meer.
Kan ik wéér de eigenaar vertellen dat het tóch niet doorgaat en kan ik wéér een nieuwe adv. maken ;(
Een boel flauwe, stompzinnige, nutteloze opmerkingen en gezeur. om bijvb. detailfoto's voor knakenkopers die misschien zelfs wel 10€ !! of 15€ !!! wilden bieden..jajaj phoe phoe wat een geld .. en na al die extra moeite dan toch doodleuk afhaken omdat ze de afstand te ver vonden !
Het toestel was werkend en de afhaalplaats stond n.b. bij.!
Bah ....Wat een vervelend volk !
Hier ook geen enkele serieuze reactie.
De knoppen alleen al brengen met gemak 30 euro op.
Dan hebben we nog een goede beeldbuis, de buizen de (lijn)trafo's etc etc.
Mensen die (maar liefst : ) 15 euro bieden, dat zijn geen liefhebbers maar
zuigers..knakenkopers, scharrelaars die alleen zichzelf alles gunnen om vervolgens zelf de hoofdprijs te vragen.
Waarom zou ik dat soort gasten (waar ik in het verleden al last genoeg van ondervonden heb) nu ook nog eens "gaan voeden" ?
Dus daarom waren ik en de eigenaar er helemaal klaar mee en is het ding in de container geflikkert.
Jammer van het toestel i.d.d.
Ik heb geen ruimte maar vooral ook geen zin meer om dit ding nog te bewaren voor de doelgroep:Vervelende knakenkopers
We hebben méér dan genoeg mijn best gedaan !
Deze t.v heeft 5 weken lang op ik denk wel alle mogelijke verkoopsites gestaan.
Toestel leek 2 x verkocht maar (nep) bieders reageerden vervolgens nooit meer.
Kan ik wéér de eigenaar vertellen dat het tóch niet doorgaat en kan ik wéér een nieuwe adv. maken ;(
Een boel flauwe, stompzinnige, nutteloze opmerkingen en gezeur. om bijvb. detailfoto's voor knakenkopers die misschien zelfs wel 10€ !! of 15€ !!! wilden bieden..jajaj phoe phoe wat een geld .. en na al die extra moeite dan toch doodleuk afhaken omdat ze de afstand te ver vonden !
Het toestel was werkend en de afhaalplaats stond n.b. bij.!
Bah ....Wat een vervelend volk !
Hier ook geen enkele serieuze reactie.
De knoppen alleen al brengen met gemak 30 euro op.
Dan hebben we nog een goede beeldbuis, de buizen de (lijn)trafo's etc etc.
Mensen die (maar liefst : ) 15 euro bieden, dat zijn geen liefhebbers maar
zuigers..knakenkopers, scharrelaars die alleen zichzelf alles gunnen om vervolgens zelf de hoofdprijs te vragen.
Waarom zou ik dat soort gasten (waar ik in het verleden al last genoeg van ondervonden heb) nu ook nog eens "gaan voeden" ?
Dus daarom waren ik en de eigenaar er helemaal klaar mee en is het ding in de container geflikkert.
Jammer van het toestel i.d.d.
Ik heb geen ruimte maar vooral ook geen zin meer om dit ding nog te bewaren voor de doelgroep:Vervelende knakenkopers
We hebben méér dan genoeg mijn best gedaan !
Handtekening
Laatst bewerkt 11 aug 2021 13:36 door Ben Dijkman.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: RR1957
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
11 aug 2021 11:00 #91668
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Aangeboden : Werkend V/D Heem T.V toestel is weg
Er kan toch ook een verzamelaar zich gemeld heeft
voor de TV kast die plaats ruimte genoeg heeft
Want dat heeft men nodig voor dat item TV.s
veel lang durigen staan plaats verders niks
huub
voor de TV kast die plaats ruimte genoeg heeft
Want dat heeft men nodig voor dat item TV.s
veel lang durigen staan plaats verders niks
huub
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
11 aug 2021 10:39 #91667
door leonardo
Beantwoord door leonardo in topic Aangeboden : Werkend V/D Heem T.V toestel is weg
Is alweer verdwenen.... stond een bod bij van 15 euro (....) Nu dan wél naar het containerpark gebracht?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
11 aug 2021 07:55 - 11 aug 2021 07:55 #91663
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Aangeboden : Werkend V/D Heem T.V toestel is weg
Wist geeneens dat er een MP categorie "Vintage televisies" is. Weer wat geleerd!
Tjerk, 9ZZ
Laatst bewerkt 11 aug 2021 07:55 door PE9ZZ. Reden: typo
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Robert Gribnau
- [Robert Gribnau]
-
Minder
Meer
10 aug 2021 20:43 #91661
door Robert Gribnau
Beantwoord door Robert Gribnau in topic Aangeboden : Werkend V/D Heem T.V toestel is weg
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
10 aug 2021 20:16 - 10 aug 2021 20:16 #91660
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Aangeboden : Werkend V/D Heem T.V toestel is weg
Kan hem niet vinden, heb je een link? Of is-ie daar ook al weg?Volgens mij staat hij nu op mp
Tjerk, 9ZZ
Laatst bewerkt 10 aug 2021 20:16 door PE9ZZ.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.