Televisie tot 1970
Aangeboden : Werkend V/D Heem T.V toestel is weg
19 aug 2021 01:44 #91786
door maarten
Beantwoord door maarten in topic Aangeboden : Werkend V/D Heem T.V toestel is weg
En wat ook meespeelt, je kunt de prijs van de TV niet bepalen aan de hand van wat een onderdeel zou kosten als iemand het toevallig zoekt. Televisies verzamelen door hun afmetingen nou eenmaal wat moeilijker. Zelfs als de eigenaar hem sloopt, zullen de onderdelen vaak langere tijd op hun bestemming liggen te wachten. 15 euro is aan de lage kant, maar als de koper niet het type is dat er een aquarium van wil maken, wens ik hem er veel plezier mee. Natuurlijk wel mee eens dat je bij zo'n bod niet moet verwachten dat de verkoper het vuur uit de sloffen loopt, maar weggooien is wel weer het andere uiterste.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Hoedendoosch
- [Hoedendoosch]
-
Minder
Meer
14 aug 2021 07:55 #91718
door Hoedendoosch
Beantwoord door Hoedendoosch in topic Aangeboden : Werkend V/D Heem T.V toestel is weg
Goedemorgen,
ik kan me de frustratie van Ben wel voorstellen. Maar als je je op MP begeeft kun je gezeur en afdingen verwachten. Ook jaloerse grappenmakers. Ik heb geleerd: geen teksten zoals "onzinbiedingen worden direct verwijderd" of "geen grapjassen". Dat triggert de etterbakken juist. Gewoon kort en zakelijk. Vaste prijs, bieden uitzetten. Afdingers en zeurpieten die steeds weer met een andere vraag komen of nóg meer detailfoto's willen: negeren of blokkeren. En erg belangrijk: genoeg foto's ! Eén foto is echt niet genoeg voor zo'n item.
Snap wel dat Ben de eigenaar van het toestel alleen maar wil helpen te verkopen en er niet teveel tijd in wil steken, maar 5 minuten meer werk steken in de advertentie kan je een hoop gezeik schelen. En verwijder de advertentie pas als de koper opgehaald of volledig betaald heeft ! Scheelt je een nieuwe maken bij niet op komen dagen.
Pim.
ik kan me de frustratie van Ben wel voorstellen. Maar als je je op MP begeeft kun je gezeur en afdingen verwachten. Ook jaloerse grappenmakers. Ik heb geleerd: geen teksten zoals "onzinbiedingen worden direct verwijderd" of "geen grapjassen". Dat triggert de etterbakken juist. Gewoon kort en zakelijk. Vaste prijs, bieden uitzetten. Afdingers en zeurpieten die steeds weer met een andere vraag komen of nóg meer detailfoto's willen: negeren of blokkeren. En erg belangrijk: genoeg foto's ! Eén foto is echt niet genoeg voor zo'n item.
Snap wel dat Ben de eigenaar van het toestel alleen maar wil helpen te verkopen en er niet teveel tijd in wil steken, maar 5 minuten meer werk steken in de advertentie kan je een hoop gezeik schelen. En verwijder de advertentie pas als de koper opgehaald of volledig betaald heeft ! Scheelt je een nieuwe maken bij niet op komen dagen.
Pim.
13 aug 2021 09:44 - 13 aug 2021 09:50 #91714
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Aangeboden : Werkend V/D Heem T.V toestel is weg
Nou heer RR dat nostalcie gevoel heb ik ook wel
wij thuis bezaten het zelfden TV toestel het is ook
wel luikom te bezitten maar jij bezit er ook maar EEN
Jij en Ik willen ook VAAK terug in die tijd we missen dat
Zo als velen ouderen ..Ik heb er ook moeite mee
hunker ook er naar Mis ook zo veel mensen die
aan mijn zijde stonden . Tja men moe er mee leven
Maar ook vandaar een oud plaatje doet al goed .
Zo kan ik in bert Kn ook wel mee voelen
met de oude PU tafeltjes .. Het is ook een gemis
als men dat NIET meer Bezit .gelukkig hebben we nog genoeg
dus hebben maar en gebruiken .dat doet goed
het is voor 100% nostalcie gevoel ook en komt goed over
zo zeg ik wel eens wat soms te veel kan ook zo zijn
maar voel de mensen goed aan wel
huub
wij thuis bezaten het zelfden TV toestel het is ook
wel luikom te bezitten maar jij bezit er ook maar EEN
Jij en Ik willen ook VAAK terug in die tijd we missen dat
Zo als velen ouderen ..Ik heb er ook moeite mee
hunker ook er naar Mis ook zo veel mensen die
aan mijn zijde stonden . Tja men moe er mee leven
Maar ook vandaar een oud plaatje doet al goed .
Zo kan ik in bert Kn ook wel mee voelen
met de oude PU tafeltjes .. Het is ook een gemis
als men dat NIET meer Bezit .gelukkig hebben we nog genoeg
dus hebben maar en gebruiken .dat doet goed
het is voor 100% nostalcie gevoel ook en komt goed over
zo zeg ik wel eens wat soms te veel kan ook zo zijn
maar voel de mensen goed aan wel
huub
Laatst bewerkt 13 aug 2021 09:50 door Huub.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: v1ncent
12 aug 2021 22:52 #91713
door RR1957
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Beantwoord door RR1957 in topic Aangeboden : Werkend V/D Heem T.V toestel is weg
Ik heb gewoon heel veel plezier van mijn exemplaar.
Mag dan een eenvoudig modelletje zijn uit 57, fr lol id er niet minder om.
Feitelijk tamelijk spectaculair als hij aan staat in de woonkamer.
Met een leuke oude film.
Mag dan een eenvoudig modelletje zijn uit 57, fr lol id er niet minder om.
Feitelijk tamelijk spectaculair als hij aan staat in de woonkamer.
Met een leuke oude film.
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
12 aug 2021 22:13 #91712
door Franc
Beantwoord door Franc in topic Aangeboden : Werkend V/D Heem T.V toestel is weg
Echte Erres TV’s zag je en zie je hoogst zelden!
De onderhavige TV heb ik nog niet eerder gezien, terwijl de TX400/500 je om de oren vliegen!
mvg Frank
De onderhavige TV heb ik nog niet eerder gezien, terwijl de TX400/500 je om de oren vliegen!
mvg Frank
De volgende gebruiker (s) zei dank u: RR1957
12 aug 2021 21:57 - 12 aug 2021 22:02 #91711
door leonardo
Beantwoord door leonardo in topic Aangeboden : Werkend V/D Heem T.V toestel is weg
Het ontgaat Huub jammer genoeg weer eens (niet voor de 1e keer) dat we op een forum zitten waar mensen als hobby bezig zijn met die ouwe radio's en tv's!
Het is juist een uitdaging om een apparaat wat misschien wat kort in de huiskamer heeft gestaan weer aan het praten te krijgen.
Ik zou graag zien dat er op deze wereld heeeeel veel ouwe radio's/ tv's zijn en blijven maar zo min mogelijk zeurpieten!
Overigens mag de tekst in de advertentie dan wel niet helemaal kloppen en zeldzaam is een groot woord maar dit toestel komt inderdaad heel erg weinig voor.
Zeker als je het afzet tegen al de Philips modellen.
Het is juist een uitdaging om een apparaat wat misschien wat kort in de huiskamer heeft gestaan weer aan het praten te krijgen.
Ik zou graag zien dat er op deze wereld heeeeel veel ouwe radio's/ tv's zijn en blijven maar zo min mogelijk zeurpieten!
Overigens mag de tekst in de advertentie dan wel niet helemaal kloppen en zeldzaam is een groot woord maar dit toestel komt inderdaad heel erg weinig voor.
Zeker als je het afzet tegen al de Philips modellen.
Laatst bewerkt 12 aug 2021 22:02 door leonardo. Reden: aanvulling