Skip to main content
Televisie tot 1970

De hel

Meer
02 feb 2012 00:56 #14247 door Cees
Beantwoord door Cees in topic Re: De hel
Leuk om het allemaal weer eens terug te zien.
Het was natuurlijk wel heel erg geromantiseerd.
De jaren'60 vond ik een mooie tijd.
Nee die buizen TV's hadden wel een half minuutje tijd nodig.
Ik heb zelf nog in het begin jaren '70 die oude TV's gerepareerd.
Zaten al printen in de chassis, over zichtelijk en je kon over al bij.
Leuker dan het moderne weggooi spul waar je nergens goed bij kan.

Vr gr Cees.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
01 feb 2012 22:38 #14242 door pietblaas
Beantwoord door pietblaas in topic Re: De hel
Ik heb nog een fotootje van 26 februari 1986. Evert van Benthem op de voet gevolgd door een cameraploeg op een driewielige motor. Waren dat geen Belgen? Ik meen me te herinneren dat die Belgen zo bedreven waren in het filmen van wielrenners dat ze waren uitgenodigd voor de 11-stedentocht.

Overigens was Evert van Benthem hier op weg naar zijn tweede overwinning in de Tocht der Tochten. Ja, ik was er bij!
Aan de zijlijn, dat wel...

Groeten,

Piet.
Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
01 feb 2012 22:34 #14241 door Verdicom
Beantwoord door Verdicom in topic Re: De hel
Hoi René,

Vanavond de film op tv gezien, ook al heb ik die ook op blu-ray

Nostalgisch? OK.
Maar zelf zie ik er toch wat meer in.
Zij het dat ik die hel niet zo uit de verf zag komen.
De werkelijkheid was erger, denk ik

Groet,
Han

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • brcf01
  • [brcf01]
  • Onderwerp Auteur
Meer
01 feb 2012 22:24 - 01 feb 2012 22:26 #14240 door brcf01
De hel werd gestart door brcf01
Hoi

Nou, dat was leuk om te zien.
Nostalgische film hoor.
Gingen buizen tv's echt zo snel aan? :lol:

:thumbsup:



Bijlagen:
Laatst bewerkt 01 feb 2012 22:26 door brcf01.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena