Repro onderdelen
BX690A (e.a) schalen
- Ben Dijkman
- [Ben Dijkman]
-
Onderwerp Auteur
- Offline
Minder
Meer
31 mei 2017 22:20 - 31 mei 2017 22:25 #67215
door Ben Dijkman
Handtekening
Beantwoord door Ben Dijkman in topic BX690A (e.a) schalen
@Cees.
De BX660 heeft echt een andere schaal en opdrukken
De BX690 schaal is volgens mij ook gelijk aan de BX680.
Er zijn best veel "Plan du Copenhagen" schalen gebruikt geweest op deze BX6..modellen toestellen.
Daar staat dan meestal ook rechts onder op de schaal : Geschikt voor : BX6..
Die opdrukken wijken dan logischerwijs ook behoorlijk af van de originele schaalopdruk.
De schalen die we gaan maken krijgen de originele en in 2 kleuren schaalopdruk van Philips
groen /ivoor.
De BX660 heeft echt een andere schaal en opdrukken
De BX690 schaal is volgens mij ook gelijk aan de BX680.
Er zijn best veel "Plan du Copenhagen" schalen gebruikt geweest op deze BX6..modellen toestellen.
Daar staat dan meestal ook rechts onder op de schaal : Geschikt voor : BX6..
Die opdrukken wijken dan logischerwijs ook behoorlijk af van de originele schaalopdruk.
De schalen die we gaan maken krijgen de originele en in 2 kleuren schaalopdruk van Philips
groen /ivoor.
Handtekening
Laatst bewerkt 31 mei 2017 22:25 door Ben Dijkman.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Cees PA1DBA
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Cees PA1DBA
- [Cees PA1DBA]
-
- Offline
- Cees
Minder
Meer
- Berichten: 2969
31 mei 2017 09:31 #67213
door Cees PA1DBA
Cees- pa1dba
Beantwoord door Cees PA1DBA in topic BX690A (e.a) schalen
Ben , is die het zelfde als voor de BX660X ??
Cees- pa1dba
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
31 mei 2017 07:19 #67211
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic BX690A (e.a) schalen
Tja, ik heb dan ook geen BX690A. Wel een BX700A...
Tjerk, 9ZZ
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ben Dijkman
- [Ben Dijkman]
-
Onderwerp Auteur
- Offline
31 mei 2017 00:04 #67210
door Ben Dijkman
Handtekening
Beantwoord door Ben Dijkman in topic BX690A (e.a) schalen
Tot op heden nog geen enkele reactie ...
Handtekening
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
28 mei 2017 09:11 - 28 mei 2017 09:13 #67187
door Huub
Beantwoord door Huub in topic BX690A (e.a) schalen
Amstel ben ik zie het
gebruik dan maar een mvr Rietje
als alles nog scherp is
dat gaat goed
Huub
gebruik dan maar een mvr Rietje
als alles nog scherp is
dat gaat goed
Huub
Laatst bewerkt 28 mei 2017 09:13 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ben Dijkman
- [Ben Dijkman]
-
Onderwerp Auteur
- Offline
27 mei 2017 23:26 #67184
door Ben Dijkman
Handtekening
Beantwoord door Ben Dijkman in topic BX690A (e.a) schalen
Een schaal... een glas.. jij mag zeggen wat het is
.
Was ook veel slijpwerk om die rand mooi glad te krijgen
Was ook veel slijpwerk om die rand mooi glad te krijgen
Handtekening
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.