- Berichten: 3361
Hi-Q apparatuur
Wat me te binnen schoot op het topic AG9009 gezocht
22 nov 2018 21:26 - 22 nov 2018 21:28 #74172
door RR1957
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Beantwoord door RR1957 in topic Wat me te binnen schoot op het topic AG9009 gezocht
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Laatst bewerkt 22 nov 2018 21:28 door RR1957.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Cees PA1DBA
- [Cees PA1DBA]
-
- Offline
- Cees
Minder
Meer
- Berichten: 2969
22 nov 2018 21:01 #74169
door Cees PA1DBA
Cees- pa1dba
Beantwoord door Cees PA1DBA in topic Wat me te binnen schoot op het topic AG9009 gezocht
Deze versterker was waarschijnlijk één van de eerst actieve 2 weg systemen, met de filtering in de versterker.
Ben benieuwd hoe dat klinkt.....
Ben benieuwd hoe dat klinkt.....
Cees- pa1dba
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
22 nov 2018 20:34 #74167
door RR1957
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Beantwoord door RR1957 in topic Wat me te binnen schoot op het topic AG9009 gezocht
Waarschijnlijk ga ik ook nog wel eens iets doen aan een ander luidspreker setje. Twee AD3700BM'ers heb ik hier al liggen. We zullen zien. Eerst de AG9009 maar eens door Huub P. laten restaureren.
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
22 nov 2018 18:40 #74164
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Wat me te binnen schoot op het topic AG9009 gezocht
Nou ik heb er twee een van gietmetaal en een
van alu zwart met nikkel opschrift die is ook iets groter
zal eens een foto zetten .
Huub
van alu zwart met nikkel opschrift die is ook iets groter
zal eens een foto zetten .
Huub
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bert Kn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
22 nov 2018 16:00 #74162
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Wat me te binnen schoot op het topic AG9009 gezocht
Ik ben brutaal geweest en heb Peter aan de hand van zijn opmerking in een ander bericht benaderd wat zijn de plannen betreffende de AG9009 met gat aan de voorkant van de kap zijn en dat ik er mocht hij die van de hand doen interesse in heb.
Die versterker heb ik eerder gehad en spijt van dat ik die een ander gunde.
Om er een passend luidspreker systeem bij te maken heb ik hier twee opties aan luidsprekers liggen.
Voor de bas kast twee maal een 400 Ohm bas luidspreker in serie, deze zijn gelijk aan de 800 Ohm bas speaker zoals ze in de Aristona SA3029 en Philips BD753 capella werden gebruikt in combi met tweemaal een AD3700BM in serie.
Of in plaats van de twee 400 ohm bas units een AD4200 800 Ohm luidspreker welke ook in de AD5041 hoekluidspreker werd gebruikt.
Een 9710A voor de basweergave heb ik niet liggen, dat zou ook nog een optie zijn.
@Huub,
Zelf dacht ik er ook aan dat gat met een Philips logo te vullen.
Geld je aanbod aan Peter, groot Philips logo van giet metaal
van een radar scherm ook voor mij?
Die versterker heb ik eerder gehad en spijt van dat ik die een ander gunde.
Om er een passend luidspreker systeem bij te maken heb ik hier twee opties aan luidsprekers liggen.
Voor de bas kast twee maal een 400 Ohm bas luidspreker in serie, deze zijn gelijk aan de 800 Ohm bas speaker zoals ze in de Aristona SA3029 en Philips BD753 capella werden gebruikt in combi met tweemaal een AD3700BM in serie.
Of in plaats van de twee 400 ohm bas units een AD4200 800 Ohm luidspreker welke ook in de AD5041 hoekluidspreker werd gebruikt.
Een 9710A voor de basweergave heb ik niet liggen, dat zou ook nog een optie zijn.
@Huub,
Zelf dacht ik er ook aan dat gat met een Philips logo te vullen.
Geld je aanbod aan Peter, groot Philips logo van giet metaal
van een radar scherm ook voor mij?
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
22 nov 2018 09:51 - 22 nov 2018 09:52 #74156
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Wat me te binnen schoot op het topic AG9009 gezocht
Bij de versterkers HF 302 .800 .ohm daar worden ook alleen
9710 spiekers gebruikt dat past beter te zamen
staat nog in de bouw boeken zo vermeld
huub
9710 spiekers gebruikt dat past beter te zamen
staat nog in de bouw boeken zo vermeld
huub
Laatst bewerkt 22 nov 2018 09:52 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.