Skip to main content
Hi-Q apparatuur

Philips 22RH520 plus 22RH521.

Meer
23 jun 2018 17:19 #72755 door Franc
Beantwoord door Franc in topic Philips 22RH520 plus 22RH521.
Bert,

De RH423 zijn van die typische kringloop boxen en zijn met grote aantallen verkocht.
Je komt ze vaak tegen, ook op MP.
Verder zijn het gemakkelijke boxen die ook met een kleine versterker goed aan te sturen zijn.

Groet Frank

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
23 jun 2018 17:00 - 23 jun 2018 17:02 #72754 door Huub
Beantwoord door Huub in topic Philips 22RH520 plus 22RH521.
Ik heb ook de 423 twee weg in gebruik
op een oude pH versterker 591 .bevallen mij ook goed wel
verders bezit ik nog de drie weg 426 deze zijn ook zeer goed
maar heb ook nog twee grundig met spec bollen op standaart 35 wat
deze passen boven op de LS kast en zijn ook met stekkertje aangesloten
op de box filters .. denk 4 LS per bol HT en iets midde gebied
er staat op directionaal LS . lood zware boxen
heb ze ge erft van een gestoverven oude Jazz kennis .
er waren ook grote B&W kisten bij . weg met die basse disco bonkdingen
gouw verkocht .. maar de grundigs met bollen >????
zeer bissonder goed zijn deze ze staan wel wat over de hand .
Laatst bewerkt 23 jun 2018 17:02 door Huub.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bert Kn

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
23 jun 2018 16:14 #72753 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic Philips 22RH520 plus 22RH521.
Maurice,
Wat de 22RH452 betreft heb ik me niet vergist zijn :thumbsup: luidsprekers.
Wat de 22RH412 betreft wel, ik bedoelde de 22RH423 tweeweg waar Frank het ook over had.

Mvg.
Bert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
23 jun 2018 09:17 #72751 door MauriceH
Beantwoord door MauriceH in topic Philips 22RH520 plus 22RH521.
Bert,
Vergis je niet in die 22RH452's.
Zitten toch AD7066/W4 en een AD160/T8 in.

Ik heb de 452's houten Zwarte HiFi uitvoering (1976 wk46) en zit wonderbaar zeker niet een verkeerd geluid in.

De 412 heeft een Dubbel conus AD7063/M4 -10W.
Die 12L box werkt wel goed mee.

De beide 4 Ohm helpt ook goed en de versterker 520 kan deze stevig aansturen daarom.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
22 jun 2018 14:32 #72749 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic Philips 22RH520 plus 22RH521.
Maurice,
Over de 22RH412 heb ik vaker goede berichten gehoord.
Kom ik nog wel eens tegen denk ik :)

Mvg.
Bert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
22 jun 2018 07:52 #72748 door MauriceH
Beantwoord door MauriceH in topic Philips 22RH520 plus 22RH521.
Leuke set,
Heb ook de 520 (zonder de tuner) met 22RH412 luidsprekers er op.
Speelt prima en gebruik ik veel voor diverse Pu en cassette spelers.
Handig er zit MD als Kristal op de Pu ingang.

Nu staat er toevallig een 22GA160 pick up op.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena