- Berichten: 7698
Hi-Q apparatuur
Philips 22RH520 plus 22RH521.
22 jun 2018 01:14 #72747
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Philips 22RH520 plus 22RH521.
Frank en Huub,
Voorlopig doe ik het met de GA117 met Philips 22GP410 element.
Vinden jullie dat goed :woohoo:
Voorlopig doe ik het met de GA117 met Philips 22GP410 element.
Vinden jullie dat goed :woohoo:
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
21 jun 2018 23:27 #72746
door Franc
Beantwoord door Franc in topic Philips 22RH520 plus 22RH521.
Huub,
Klopt, iets met GP400, GA212 of een maatje kleiner.
Welke speler het dan is? GA108 of 427?
De M75 is zeker aan de scherpe kant maar hoort niet in deze set.
Groet Frank.
Klopt, iets met GP400, GA212 of een maatje kleiner.
Welke speler het dan is? GA108 of 427?
De M75 is zeker aan de scherpe kant maar hoort niet in deze set.
Groet Frank.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
21 jun 2018 23:11 #72745
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Philips 22RH520 plus 22RH521.
En gewoon het oude GP 400 er aan
en het klinkt zeer goed dat doe ik ook met de oude versterkers
ik vind dat een goed element beter als het shure M75 deze is scherp
ook minder aan diepte .
huub
en het klinkt zeer goed dat doe ik ook met de oude versterkers
ik vind dat een goed element beter als het shure M75 deze is scherp
ook minder aan diepte .
huub
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
21 jun 2018 22:32 #72744
door Bert Kn
Nog ouder :lol:
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Philips 22RH520 plus 22RH521.
Verder horen er wel iets oudere boxen bij, bv RH423 tweeweg
Nog ouder :lol:
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
21 jun 2018 22:26 - 21 jun 2018 22:43 #72743
door Franc
Beantwoord door Franc in topic Philips 22RH520 plus 22RH521.
Leuk setje, Bert!
Dat typerende groene licht heeft wel wat.
Verder horen er wel iets oudere boxen bij, bv RH423 tweeweg.
Nu nog een bijpassende pick up.
Trouwens, een hifi setje bovenop een bestaand hifi meubel vind ik weer niet passen.
Het visoog setje stond destijds meestal in zo’n grote wandkast met de boxen daar bovenop.
Maar ja.......die zie je nu nauwelijks meer.
Groet Frank
Dat typerende groene licht heeft wel wat.
Verder horen er wel iets oudere boxen bij, bv RH423 tweeweg.
Nu nog een bijpassende pick up.
Trouwens, een hifi setje bovenop een bestaand hifi meubel vind ik weer niet passen.
Het visoog setje stond destijds meestal in zo’n grote wandkast met de boxen daar bovenop.
Maar ja.......die zie je nu nauwelijks meer.
Groet Frank
Laatst bewerkt 21 jun 2018 22:43 door Franc.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
21 jun 2018 20:29 #72740
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Philips 22RH520 plus 22RH521. werd gestart door Bert Kn
Deze keer eens wat anders dan een buizenbak.
De afgelopen beurs in Driebergen heb ik dit setje gescoord.
Toeval wil dat ik voor opengaan van de beurs tegen een maatje zei, als ik een mooi vischeye setje voor een leuk bedrag tegen kom is die de mijne.
En warempel bij binnenkomst zat het setje al op me te wachten , of het zo moest wezen.
De standhouder vertelde me dat het setje nog uitstekend werkt en dat klopt.
Speelde al mooi zonder enkel piepje en kraken op twee 22RH452 luidsprekers, de kleinste uit die reeks.
Enkel de schaalverlichting van de tuner was wat zwak, nieuwe lampjes van het juiste type erin en opgelost.
Gisteren op pad geweest en twee 22RH456 luidsprekers opgehaald da’s toch ff wat anders.
Of het top off the bill is, daar waren de meningen van mede hobbyisten op de beurs verdeeld over.
De een vond het top en een ander flop.
Zelf ben ik er meer dan tevreden over, en zeker de vormgeving typerend voor Philips uit die periode.
I love it.
De afgelopen beurs in Driebergen heb ik dit setje gescoord.
Toeval wil dat ik voor opengaan van de beurs tegen een maatje zei, als ik een mooi vischeye setje voor een leuk bedrag tegen kom is die de mijne.
En warempel bij binnenkomst zat het setje al op me te wachten , of het zo moest wezen.
De standhouder vertelde me dat het setje nog uitstekend werkt en dat klopt.
Speelde al mooi zonder enkel piepje en kraken op twee 22RH452 luidsprekers, de kleinste uit die reeks.
Enkel de schaalverlichting van de tuner was wat zwak, nieuwe lampjes van het juiste type erin en opgelost.
Gisteren op pad geweest en twee 22RH456 luidsprekers opgehaald da’s toch ff wat anders.
Of het top off the bill is, daar waren de meningen van mede hobbyisten op de beurs verdeeld over.
De een vond het top en een ander flop.
Zelf ben ik er meer dan tevreden over, en zeker de vormgeving typerend voor Philips uit die periode.
I love it.
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.