Hi-Q apparatuur
Philips F9X38A meubel
17 jan 2018 22:52 #70396
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Philips F9X38A meubel
Het verhaal gaat dat er ca 500 zijn geproduceerd waarvan er veel naar het Midden-Oosten zijn gegaan als relatiegeschenk aan sjeiks e.d. lieden.
Nu ben ik aan het bijhouden hoeveel er nog in omloop zijn en kom ik op 14 stuks.
Van deze 14 zijn er 3 waarvan ik niet weet waar ze nu zijn, stonden vorig jaar op MP en zijn in een koop verkocht.
Het meubel is geleverd met de AG2030 platenspeler of de AG1030 wisselaar.
Van de 11 exemplaren zijn er mij 2 bekend met de AG1030 wisselaar.
Van de overige 3 die in een koop zijn verkocht weet ik niet welke speler erin zit.
Nu ben ik aan het bijhouden hoeveel er nog in omloop zijn en kom ik op 14 stuks.
Van deze 14 zijn er 3 waarvan ik niet weet waar ze nu zijn, stonden vorig jaar op MP en zijn in een koop verkocht.
Het meubel is geleverd met de AG2030 platenspeler of de AG1030 wisselaar.
Van de 11 exemplaren zijn er mij 2 bekend met de AG1030 wisselaar.
Van de overige 3 die in een koop zijn verkocht weet ik niet welke speler erin zit.
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Minder
Meer
17 jan 2018 19:57 #70395
door Remon303030
Beantwoord door Remon303030 in topic Philips F9X38A meubel
Hey Martin,
Erg mooi meubel heb je daar weten te scoren.
Heb hem zelf ook zoals je al van Bert had gehoord.
Had nog nooit zoiets moois uit 1966 gehoord kwa klank.
Heb eerst de meubel bij Bert gehoord samen met m'n vader en m'n schoonvader en we waren er alle 3 erg van onder de indruk.
Ben zelf aan m'n meubel via Pim (ook op dit forum) aangekomen.
Ik heb hem de meubel met de ag1030 erin en klinkt fantastisch.
Groetjes Remon
Erg mooi meubel heb je daar weten te scoren.
Heb hem zelf ook zoals je al van Bert had gehoord.
Had nog nooit zoiets moois uit 1966 gehoord kwa klank.
Heb eerst de meubel bij Bert gehoord samen met m'n vader en m'n schoonvader en we waren er alle 3 erg van onder de indruk.
Ben zelf aan m'n meubel via Pim (ook op dit forum) aangekomen.
Ik heb hem de meubel met de ag1030 erin en klinkt fantastisch.
Groetjes Remon
13 jan 2018 17:34 - 13 jan 2018 17:44 #70349
door Bert Kn
Hoi Martin,
Gelukkig verwarmd, ik maakte me al zorgen.
De trap op krijg je hem over het algemeen niet tenzij je een loert van een woning heb.
Hier gaat dat met zo'n formaat meubel waarschijnlijk ook niet lukken hoewel ?, want anders :woohoo:
Klopt, hoe ik aan AG2050 kom ? Stom
Mvg.
Bert
De opslag boxen zijn wel verwarmd
Hoi Martin,
Gelukkig verwarmd, ik maakte me al zorgen.
Thuis kan ik hem al helemaal niet kwijt en krijg hem bovendien sowieso de trap niet op.
De trap op krijg je hem over het algemeen niet tenzij je een loert van een woning heb.
Hier gaat dat met zo'n formaat meubel waarschijnlijk ook niet lukken hoewel ?, want anders :woohoo:
Er hoort toch een AG2030 in of een AG1030W
Klopt, hoe ik aan AG2050 kom ? Stom
Mvg.
Bert
Laatst bewerkt 13 jan 2018 17:44 door Bert Kn.
13 jan 2018 17:24 - 13 jan 2018 17:30 #70348
door Martin
Beantwoord door Martin in topic Philips F9X38A meubel
Hoi Bert,
Heb er in het verleden ook 3 gehoord waaronder die van Ben.
Volgens mij is de platenspeler momenteel niet aangesloten, ter hoogte daarvan kwam er een din-kabeltje uit de achterwand maar deze zat los en is waarschijnlijk van de platenspeler.
Heb er verder ook nog niet naar gekeken.
Er hoort toch een AG2030 in of een AG1030W ?
De opslag boxen zijn wel verwarmd dus wat dat betreft staat hij wel goed.
Maar wil eigenlijk wel zo snel mogelijk van die opslag af want je kan er verder niets eigenlijk en kost wel geld elke maand.
Dus overweeg ik om het meubel misschien toch weer weg te doen.
Thuis kan ik hem al helemaal niet kwijt en krijg hem bovendien sowieso de trap niet op.
groeten Martin
Heb er in het verleden ook 3 gehoord waaronder die van Ben.
Volgens mij is de platenspeler momenteel niet aangesloten, ter hoogte daarvan kwam er een din-kabeltje uit de achterwand maar deze zat los en is waarschijnlijk van de platenspeler.
Heb er verder ook nog niet naar gekeken.
Er hoort toch een AG2030 in of een AG1030W ?
De opslag boxen zijn wel verwarmd dus wat dat betreft staat hij wel goed.
Maar wil eigenlijk wel zo snel mogelijk van die opslag af want je kan er verder niets eigenlijk en kost wel geld elke maand.
Dus overweeg ik om het meubel misschien toch weer weg te doen.
groeten Martin
Laatst bewerkt 13 jan 2018 17:30 door Martin.
13 jan 2018 16:37 #70347
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Dag Martin,
Geweldig meubel wat je aan de haak hebt geslagen
Tot nu toe heb ik er drie gehoord, die van mezelf en van Ben en Remon ook op dit forum aanwezig.
Klinken super, het beste op meubelgebied wat ik tot nu toe heb gehoord.
Op de foto's te zien is de Dual die er nu inzit voorzien van een keramisch element daar ze hem op de Tape 2 ingang hebben aangesloten.
Inderdaad jammer dat hij in de opslag box niets staat te doen en ook niet gezond voor hem lijkt mij.
De AG2050 inbouw platenspeler is nog wel aan te komen, die zie je op MP regelmatig voor een leuk prijsje langskomen.
Geweldig meubel wat je aan de haak hebt geslagen
Tot nu toe heb ik er drie gehoord, die van mezelf en van Ben en Remon ook op dit forum aanwezig.
Klinken super, het beste op meubelgebied wat ik tot nu toe heb gehoord.
Op de foto's te zien is de Dual die er nu inzit voorzien van een keramisch element daar ze hem op de Tape 2 ingang hebben aangesloten.
Inderdaad jammer dat hij in de opslag box niets staat te doen en ook niet gezond voor hem lijkt mij.
De AG2050 inbouw platenspeler is nog wel aan te komen, die zie je op MP regelmatig voor een leuk prijsje langskomen.
Mvg.
Bert
13 jan 2018 14:35 #70345
door Martin
Philips F9X38A meubel werd gestart door Martin
Ben je amper 2 weken je radio hobbyruimte kwijt en komt er dit op je pad: een Philips F9X38A
Ondanks dat ik nu alleen maar een opslagbox heb en er thuis geen ruimte voor heb toch maar gekocht.
Maar nu staat hij dus in die opslagbox niks te doen, zonde eigenlijk
Kan hem daar verder ook niet meer testen, bij de vorige eigenaar even kort gehoord op de middengolf en dat was prima. Op de FM weinig tot niets te horen. Platenspeler zou het moeten doen maar dat is helaas niet de originele maar een Dual 1224. Bandrecorder mist een knopje en een knop op het radio/versterker gedeelte mist een afdekkapje. Verder is het meubel in goede staat met enkele kleine gebruikerssporen en vooral nog wat stoffig en smerig.
Voor de liefhebber het serienummer: PL 10354
Ondanks dat ik nu alleen maar een opslagbox heb en er thuis geen ruimte voor heb toch maar gekocht.
Maar nu staat hij dus in die opslagbox niks te doen, zonde eigenlijk
Kan hem daar verder ook niet meer testen, bij de vorige eigenaar even kort gehoord op de middengolf en dat was prima. Op de FM weinig tot niets te horen. Platenspeler zou het moeten doen maar dat is helaas niet de originele maar een Dual 1224. Bandrecorder mist een knopje en een knop op het radio/versterker gedeelte mist een afdekkapje. Verder is het meubel in goede staat met enkele kleine gebruikerssporen en vooral nog wat stoffig en smerig.
Voor de liefhebber het serienummer: PL 10354