- Berichten: 7698
Hi-Q apparatuur
Dirigent 609K krijgt stereodecoder
09 jul 2017 18:53 #67775
door Bert Kn
Cees,
Ik wil je niet lekker maken maar wat denk je van een Beogram 3000 (5211)
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Dirigent 609K krijgt stereodecoder
@René , een Beogram 1000 zou leuk zijn, element heb ik al....,als je er een vindt ?
Cees,
Ik wil je niet lekker maken maar wat denk je van een Beogram 3000 (5211)
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Cees PA1DBA
- [Cees PA1DBA]
-
Onderwerp Auteur
- Offline
- Cees
Minder
Meer
- Berichten: 2969
09 jul 2017 17:16 #67773
door Cees PA1DBA
Cees- pa1dba
Beantwoord door Cees PA1DBA in topic Dirigent 609K krijgt stereodecoder
@Tjerk,
Had al gezocht ,maar bij "Kemo"zijn ze uit het programma,
maar vanmiddag lekker bezig met het afwasteiltje,
nu nog inbouwen!
Had al gezocht ,maar bij "Kemo"zijn ze uit het programma,
maar vanmiddag lekker bezig met het afwasteiltje,
nu nog inbouwen!
Cees- pa1dba
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
09 jul 2017 14:19 #67770
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Dirigent 609K krijgt stereodecoder
Da's ook weer zo. Er zijn zelfs kant-en-klare printjes te bekomen in Duitsland.
Tjerk, 9ZZ
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Cees PA1DBA
- [Cees PA1DBA]
-
Onderwerp Auteur
- Offline
- Cees
Minder
Meer
- Berichten: 2969
09 jul 2017 12:21 #67766
door Cees PA1DBA
Cees- pa1dba
Beantwoord door Cees PA1DBA in topic Dirigent 609K krijgt stereodecoder
@Herman, komisch foutje van de spellingscontrole, zal geen plantaardige halfgeleiders toepassen.
@René , een Beogram 1000 zou leuk zijn, element heb ik al....,als je er een vindt ?
@Tjerk , op Veroboard ziet het er bij mij meestal niet fraai uit, deze radio is het waard om er meer tijd in te steken.
@René , een Beogram 1000 zou leuk zijn, element heb ik al....,als je er een vindt ?
@Tjerk , op Veroboard ziet het er bij mij meestal niet fraai uit, deze radio is het waard om er meer tijd in te steken.
Cees- pa1dba
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
09 jul 2017 06:52 #67764
door PE9ZZ
Tjerk, 9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Dirigent 609K krijgt stereodecoder
Ik zou hem zelluf op gaatjesboard maken. Voor once off's vind ik printjes maken altijd erg veel werk. Bovendien is dit een simpel circuit.
Tjerk, 9ZZ
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
09 jul 2017 00:20 #67762
door Bert Kn
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Cees PA1DBA
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.