Skip to main content
Hi-Q apparatuur

Dirigent 609K krijgt stereodecoder

Meer
09 jul 2017 18:53 #67775 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic Dirigent 609K krijgt stereodecoder

@René , een Beogram 1000 zou leuk zijn, element heb ik al....,als je er een vindt ?


Cees,
Ik wil je niet lekker maken maar wat denk je van een Beogram 3000 (5211) :)


Mvg.
Bert
Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
09 jul 2017 17:16 #67773 door Cees PA1DBA
@Tjerk,
Had al gezocht ,maar bij "Kemo"zijn ze uit het programma,
maar vanmiddag lekker bezig met het afwasteiltje,
nu nog inbouwen!

Cees- pa1dba
Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
09 jul 2017 14:19 #67770 door PE9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Dirigent 609K krijgt stereodecoder
Da's ook weer zo. Er zijn zelfs kant-en-klare printjes te bekomen in Duitsland.

Tjerk, 9ZZ

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
09 jul 2017 12:21 #67766 door Cees PA1DBA
@Herman, komisch foutje van de spellingscontrole, zal geen plantaardige halfgeleiders toepassen.
@René , een Beogram 1000 zou leuk zijn, element heb ik al....,als je er een vindt ?
@Tjerk , op Veroboard ziet het er bij mij meestal niet fraai uit, deze radio is het waard om er meer tijd in te steken.

Cees- pa1dba

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
09 jul 2017 06:52 #67764 door PE9ZZ
Beantwoord door PE9ZZ in topic Dirigent 609K krijgt stereodecoder
Ik zou hem zelluf op gaatjesboard maken. Voor once off's vind ik printjes maken altijd erg veel werk. Bovendien is dit een simpel circuit.

Tjerk, 9ZZ

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
09 jul 2017 00:20 #67762 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic Dirigent 609K krijgt stereodecoder
Goed bezig Cees.

Mvg.
Bert
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Cees PA1DBA

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena