Hi-Q apparatuur
Philips platen speler ver ouderings .AG.2210. opmerking
06 mrt 2017 14:51 #65539
door Franc
Beantwoord door Franc in topic Philips platen speler ver ouderings .AG.2210. opmerking
Huub,
Dit komt idd vaak voor.
De stug geworden bekabeling moet ook door het draaipunt van de arm heen.
Verder is er onder de arm weinig ruimte om de kabel door een bocht naar beneden te laten gaan.
Tel dan de stug geworden bedrading erbij en je kunt het wel vergeten.
Een heel zwak punt van deze draaitafel.
De naald wil zelfs wel eens boven de plaat blijven hangen.
Dat is bij bv de wisselaar AG1025 veel beter gemaakt en ook soepeler kabel als ik een voorbeeld mag noemen.
Oplossing probleem AG2210: zelfde kabeltje doorheen trekken als van een AG1025.
Verder zou ik ook geen oplossing weten.
Groet Frank
Dit komt idd vaak voor.
De stug geworden bekabeling moet ook door het draaipunt van de arm heen.
Verder is er onder de arm weinig ruimte om de kabel door een bocht naar beneden te laten gaan.
Tel dan de stug geworden bedrading erbij en je kunt het wel vergeten.
Een heel zwak punt van deze draaitafel.
De naald wil zelfs wel eens boven de plaat blijven hangen.
Dat is bij bv de wisselaar AG1025 veel beter gemaakt en ook soepeler kabel als ik een voorbeeld mag noemen.
Oplossing probleem AG2210: zelfde kabeltje doorheen trekken als van een AG1025.
Verder zou ik ook geen oplossing weten.
Groet Frank
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
06 mrt 2017 10:50 - 06 mrt 2017 11:14 #65535
door Huub
Philips platen speler ver ouderings .AG.2210. opmerking werd gestart door Huub
Ik heb al een geheel tijdje Philips tafeltjes gebruikt type AG 2210
Wat mij opvalt dat is De arme houden tegen door star geworden
pickup draad door veroudering .. gewoon hart geworden
beter is dan om dat van nieuw te voorzien maar men kan ook de buiten plastiek mantel
verwijderen door het weg te knippen ..Het is zo star geworden dat het gewoon het arm tegen houd
met verdraaien extra zijde druk zal maar zeggen Dat zeeer slecht is voor naald en plaat en geluid
Ik denk dat het wel bij meer tafels en merken zal voor komen ..
Ik heb de mantels weg geknipt met een klein schaartje dat gaat goed
verders het ik de buiten koper mantel weer van zacht blijvend soort kit gedaan met de fingers
transperant spul.. RESULTAAT is zeer goed De armen van de PH tafels drijven weer soepel heen en weer
Onbelemert .. ik heb niet de gehelen draad weg geknipt maar TOT waar het nodig is van onder de tafel.
Het is gewoon het hard worden van de buiten plastiek huls buiten kabel .
Het zal zeker zo bij MEER merken draaitafels voor komen des te ouder deze zijn en worden ..
Hoe kan men het besten opmerken Met BVB de AG 2210 en meer tafels PH
Men neemt de toonkop er af en hetarm staat in hoogstand en dan geeft men een tikje zijde waarts
Tegen het arm dan zal men tegewerking ondekken . zeer sterk naar binnen of naar buiten .
Dat is een zeer slechte aanwezig heid .. iets is niet zo erg maar met de star heid van de kabel van onder
Is het slecht .. Dus van mijn kant een HINT ..
Huub
Wat mij opvalt dat is De arme houden tegen door star geworden
pickup draad door veroudering .. gewoon hart geworden
beter is dan om dat van nieuw te voorzien maar men kan ook de buiten plastiek mantel
verwijderen door het weg te knippen ..Het is zo star geworden dat het gewoon het arm tegen houd
met verdraaien extra zijde druk zal maar zeggen Dat zeeer slecht is voor naald en plaat en geluid
Ik denk dat het wel bij meer tafels en merken zal voor komen ..
Ik heb de mantels weg geknipt met een klein schaartje dat gaat goed
verders het ik de buiten koper mantel weer van zacht blijvend soort kit gedaan met de fingers
transperant spul.. RESULTAAT is zeer goed De armen van de PH tafels drijven weer soepel heen en weer
Onbelemert .. ik heb niet de gehelen draad weg geknipt maar TOT waar het nodig is van onder de tafel.
Het is gewoon het hard worden van de buiten plastiek huls buiten kabel .
Het zal zeker zo bij MEER merken draaitafels voor komen des te ouder deze zijn en worden ..
Hoe kan men het besten opmerken Met BVB de AG 2210 en meer tafels PH
Men neemt de toonkop er af en hetarm staat in hoogstand en dan geeft men een tikje zijde waarts
Tegen het arm dan zal men tegewerking ondekken . zeer sterk naar binnen of naar buiten .
Dat is een zeer slechte aanwezig heid .. iets is niet zo erg maar met de star heid van de kabel van onder
Is het slecht .. Dus van mijn kant een HINT ..
Huub
Laatst bewerkt 06 mrt 2017 11:14 door Huub.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: admin
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.