Skip to main content
Hi-Q apparatuur

Ik kom Toch tot de Conclusie van een vroegeren Mening

Meer
04 feb 2017 14:19 #64979 door Huub
Nee ik vind het zelfs goed ik maak missers daar mee
komt door dat ik het gehaast doet schrijven sla ook wel eens een knop teveel of te kort aan
nou ja ik ben wat ouder en maak soms een foutje ben ook niet zo gelettert
Maar bij het anderen forum daar kan ik het herstellen
maar hier weet ik het niet waar de knop zit van bvb terug en herstellen
vandaar ik het ook vraag
Huub

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
04 feb 2017 13:26 - 04 feb 2017 13:28 #64975 door Ben
Dag Huub, ik/wij waarderen je bijdrage op dit forum maar als je zo gehaast schrijft dan krijg je een rode lijn onder sommige teksten.
Als je nu op die tekst gaat staan en klikt met je rechter muisknop dan krijgt je een verbeter tekst die je weer aan kan klikken.
Bijvoorbeeld; Ik heb in de jaren 90 eens een man ontmoet die het had over luidsprkers
Het wordt dan; Ik heb in de jaren 90 eens een man ontmoet die het had over luidsprekers

Let op Huub, dit is geen kritiek maar een hulpmiddel die het voor anderen makkelijker leesbaar maakt.
Groet. Ben

Tussen positief en negatief zit soms een donderklap.
Laatst bewerkt 04 feb 2017 13:28 door Ben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tcante, hkruis

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
04 feb 2017 11:57 #64972 door hkruis
Huub, een bericht is na opslaan, 30 minuten lang te wijzigen. Indien gewenst kan ik dit ruimer instellen als daar door de leden behoefte aan is. Onbeperkt is ook mogelijk. Als een wijziging van de instelling gewenst is, hoor ik het wel.

Henk

Admin

Wat kan er mooier zijn, dan een gloeiende radiobuis.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
04 feb 2017 10:05 #64969 door Huub
Hou kan ik toch dit bericht terug halen
voor letter verbetering ik ben soms nog at teveel gehaast
voor heen kon dat maar ik wet het niet
verbeteren dus ik zie het wel dat het beter kan .
sorry daar voor
huub

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
04 feb 2017 09:58 #64968 door Huub
Ik heb in de jaren 90 eens een man ontmoet
die het had over luidsprkers
Hij bouwden kasten met een Heeeel goede luidsprekers spec
hij zegt tegen mij al dat Filters gedoe is niet goed
Nu bezit ik een setje kleine luis spreker boxenjes van Philips
met een zeer goed luidspreketje er in . 8.ohm baspoortje kaste
ik weet toch niet wat ik hoor zo bisonder goed deze klinken zart kleurig
Maar het is wel een Spec luidsprekertje swingende ophanging van de conus
met mooie geweven rand zeer mooi en duurzaam gemaakt
Ze geven het gehelen toongebied zonder extra HT conus .de conus is wel wat vlak
Dat is goed voor de midde tonen het is een goed gekozen ont werp
Er moeten toch heel goed luidsprekers te koop zijn op de wereld
De mean heeft mij het merk destijds wel vermeld hij atenteerde mij er vol op
het eens te kopen . jammer hij leeft niet meer kan het dus NIET meer vragen
Maar als ik ook zo verder denk dan is dat met veel radio,s ook zo
bvb de biamply sisst . zonder filters ja de versterkers zijn ferkwent gemaakt
maar de meeste radio,s bezitten ook al zijn deze met meer luidsprekers uitgerust
Maaar bezitten Geen Filters hoog uit een C,tje of elcotje .
Dus ik vind eigenlijk wikkel Filter Afbraak voor het goedegeluid
Dat valt mij nu op met die PH kleine een spieker boxjes met bas poort
Je hoor het gehelen frkw toon gebied .. Wat staat er op vermeld op de boxjes
Speakersystem.. ...MC 146/147MCM148/149.DC 146
impedance 8 ohm..seial no LM0805..
het is een kleine aandader perfekt boxjes met een luidspreker . zwart kleurig kastje .
Dat is mijn bevinding ,, dus met eEN luidspreker is het geluid beter
Mits het een Heeel goede is .
Huub

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena