Skip to main content
Hi-Q apparatuur

Ik kom Toch tot de Conclusie van een vroegeren Mening

Meer
09 feb 2017 18:19 #65107 door Cees PA1DBA
Ieder zijn eigen mening, Huub.
Wat betreft oudere platenspelers en elementen kan ik veel van je leren.
Alleen die Bose luidsprekers bezorgen mij echt hoofdpijn.
in de winkel vertelden we altijd dat wij geen "Boze" klanten hadden.
papieren tweeters ,kan het nog goedkoper ? en dan die 321 melkpakken,
gaat bij mij zo in de kliko.

Cees- pa1dba

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
09 feb 2017 13:42 #65101 door albert v v
Dag Huub,
ik ben het volledig eens met Kees. Nederlands is niet mijn moedertaal en ik heb ook nu en dan probleempjes met het schrijven.Uw spelling stoort me dus niet en opvallend positief zijn jouw berichten waar je alles mooi en op een simpele wijze uitlegt. Uw kennis en ervaring wat buizenradio betreft is uitzonderlijk en ik heb er met genot heel veel bijgeleerd.
Vriendelijke Groeten en
Merci beaucoup Huub !!!!
albert v v

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
09 feb 2017 12:52 #65099 door Huub
Als ik het ook goed heb
Dan gebruikt Bose ook minder aan filters
Ik heb er eens een stel Bose boxen gehad
En lopen snel . en ook de tweeters spreken mij wel aan
soms met papier conus..
Huub

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
09 feb 2017 12:20 #65098 door Bert Kn
Goed bezig Huub.
En net wat Nico al aangeeft zo'n grammaticaal foutje wat maakt het uit.

Om even op je onderwerp te reageren.
Zelf gebruik ik een aantal goede breedband luidsprekers zonder filter, maar een goed systeem met filter spuug ik ook niet op.

Mvg.
Bert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
09 feb 2017 09:56 #65094 door Huub
Nico H ik heb er ook wat meer Tijd ingestoken
Ik wil wel eens te veel op een keer en gehaast
Het is ook een beetje mijn aard alles snel doen
Lees het ook na en ga verbeteren
Verbeteren kan men ook in het Leven
Als men het ook Wil
Huub

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
09 feb 2017 00:14 #65093 door Nico H
En uiteindelijk gaat 't om wát er geschreven staat, niet of het beschrevene grammaticaal foutloos is...
En Huub schrijft inmiddels al heel wat beter dan vroeger, dat klopt. Gewoon proberen langzaam te schrijven Huub, komt 't best in orde...

Nico H

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena