Skip to main content
Hi-Q apparatuur

Philips AG9013 vraagje.

Meer
06 apr 2015 21:48 - 06 apr 2015 21:49 #51807 door Bert Kn
Philips AG9013 vraagje. werd gestart door Bert Kn
Deze versterker had ik vandaag weer eens tevoorschijn gehaald en zoals bekend heeft deze drie ingangen, Pick-up MD radio en tape.



Voor deze laatste de (tape) aansluiting welke volgens mij ook signaal levert van andere bronnen om opnames te kunnen maken gebruik ik om een CD speler aan te sluiten.
Nadeel is wel dat bij gebruik van een CD speler net als bij de radio's met een CD speler op de tape ingang deze losgekoppeld moet worden wanner je een andere bron gebruikt.

Is de schakeling dusdanig aan te passen om dit op te lossen?

Mvg.
Bert
Bijlagen:
Laatst bewerkt 06 apr 2015 21:49 door Bert Kn.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena