In 1e instantie wou ik de 2e B6X62 set verkopen om eerder genoemde reden maar ik
heb mij misschien bedacht.
De komplete B6X...set uit mijn jaren 50 kamer komt in de huiskamer te staan,van de 2e set heb ik de radio en 1 bas box plus 1 sateliet.
Nu vraag ik mij af of ik de 2e basbox en de 3e sateliet zonder gevaar kan aansluiten op 1 B6X...of zou het toestel dan te zwaar belast worden ?
De opstelling zou dan 2 x een basbox en 3 X een sateliet
Leuke geluidspreiding toch
Lee