Hi-Q apparatuur
2e HiQ set
30 dec 2012 11:00 #26209
door peter p
Beantwoord door peter p in topic 2e HiQ set
Dus aan de strip zitten geen pinnetjes maar werkt de strip in zijn geheel als een keillijst.
Hebben de tekstemblemen wel pinnetjes ?
Peter
Hebben de tekstemblemen wel pinnetjes ?
Peter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
30 dec 2012 10:55 #26208
door Lee
Beantwoord door Lee in topic 2e HiQ set
Peter,
Het verwijderen van de beide sierstrips is een vrij simpel maar wel precies werkje.
Ik heb de sierstrip aan het begin voorzichtig los gehaald d.m.v. een klein schroevendraaiertje er achter te steken, op die manier kun je hem steeds een stuk je verder naar buiten wippen totdat hij helemaal los is.
het is even een handigheidje maar goed te doen, zoals je op de foto ziet ligt mijn exemplaar boven
op de B6X ongeschonden
Lee
Het verwijderen van de beide sierstrips is een vrij simpel maar wel precies werkje.
Ik heb de sierstrip aan het begin voorzichtig los gehaald d.m.v. een klein schroevendraaiertje er achter te steken, op die manier kun je hem steeds een stuk je verder naar buiten wippen totdat hij helemaal los is.
het is even een handigheidje maar goed te doen, zoals je op de foto ziet ligt mijn exemplaar boven
op de B6X ongeschonden
Lee
De volgende gebruiker (s) zei dank u: peter p
30 dec 2012 10:47 #26205
door peter p
Beantwoord door peter p in topic 2e HiQ set
Hallo Lee,
Dat is een klusje dat ik ook nog steeds eens moet doen bij mijn setje, BX642A.
Tegen het verwijderen van de twee sierstrippen en de twee tekstemblemen kijk ik een beetje op.
Omdat ik niet weet hoe die precies vastzitten en ik ben bang dat ik deze onherstelbaar beschadig.
Kun je misschien wat foto's plaatsen van jouw karwei ?
Peter
Dat is een klusje dat ik ook nog steeds eens moet doen bij mijn setje, BX642A.
Tegen het verwijderen van de twee sierstrippen en de twee tekstemblemen kijk ik een beetje op.
Omdat ik niet weet hoe die precies vastzitten en ik ben bang dat ik deze onherstelbaar beschadig.
Kun je misschien wat foto's plaatsen van jouw karwei ?
Peter
30 dec 2012 10:20 #26204
door Lee
2e HiQ set werd gestart door Lee
Nu mijn HiQ set op de 50ties kamer in orde is ,de B6X62 is naar volle tevredenheid door Henk gereviseerd,
kan ik mij bezig gaan houden met de 2e set welke bedoeld is voor in de huiskamer.(waarvoor ik nog steeds 1 sateliet zoek)
Het chassis van de B6... is in orde en speelt prima, de kast heeft wat aandacht nodig.
Vandaag ga ik een voorzichtige poging wagen om de nieuwe bekleding van Bert er op te plakken.
Als lijm ga ik houtlijm proberen
Lee
kan ik mij bezig gaan houden met de 2e set welke bedoeld is voor in de huiskamer.(waarvoor ik nog steeds 1 sateliet zoek)
Het chassis van de B6... is in orde en speelt prima, de kast heeft wat aandacht nodig.
Vandaag ga ik een voorzichtige poging wagen om de nieuwe bekleding van Bert er op te plakken.
Als lijm ga ik houtlijm proberen
Lee
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Robin