Radio's van 1970 tot heden
Braun 1957
14 mrt 2021 14:10 - 14 mrt 2021 14:14 #89443
door NGG
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Beantwoord door NGG in topic Braun 1957
Hoi Bert,
Gelukkig ben je "bijgedraaid" wat de F9X betreft:-))).
En ook hoi Robin,
Inzicht (en goede smaak ) komt vaak met de jaren. Moet rijpen als een goede wijn of whisky.
Gelukkig ben je "bijgedraaid" wat de F9X betreft:-))).
En ook hoi Robin,
Inzicht (en goede smaak ) komt vaak met de jaren. Moet rijpen als een goede wijn of whisky.
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Laatst bewerkt 14 mrt 2021 14:14 door NGG. Reden: Aanvulling
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
14 mrt 2021 13:53 #89442
door RR1957
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Beantwoord door RR1957 in topic Braun 1957
Ik ben 'helaas' nogal behept met het professioneel benaderen van het verhaal design.
Maar dan heb ik in die decennia ook wel 'geleerd' rekening te houden met de smaak van anderen. Een -voor insiders- beroemde Nederlandse architect waar ik voor gewerkt heb, zei ooit tegen mij : "iets MOOI vinden is een onzinnige beoordeling".
Maar uiteindelijk is design er vooral -heel ordinair- om er zoveel mogelijk van te verkopen.
Maar dan heb ik in die decennia ook wel 'geleerd' rekening te houden met de smaak van anderen. Een -voor insiders- beroemde Nederlandse architect waar ik voor gewerkt heb, zei ooit tegen mij : "iets MOOI vinden is een onzinnige beoordeling".
Maar uiteindelijk is design er vooral -heel ordinair- om er zoveel mogelijk van te verkopen.
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
De volgende gebruiker (s) zei dank u: NGG
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
14 mrt 2021 13:40 #89441
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Braun 1957
Robin schreef,
Soms moet je het misschien even laten bezinken,voordat je van de daken schreeuwt dat je iets lelijk vind.
Zelf heb ik mijn mening toch wel een aantal keren moeten bijschaven
Dit herken ik wel.
De eerste keer dat ik het F9X38A zag had ik ook zoiets.
Soms moet je het misschien even laten bezinken,voordat je van de daken schreeuwt dat je iets lelijk vind.
Zelf heb ik mijn mening toch wel een aantal keren moeten bijschaven
Dit herken ik wel.
De eerste keer dat ik het F9X38A zag had ik ook zoiets.
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
14 mrt 2021 13:23 - 14 mrt 2021 13:31 #89440
door Robin
Beantwoord door Robin in topic Braun 1957
Inderdaad een mooie platenspeler.
Ik heb mezelf al vaker betrapt dat ik soms nog een beetje moet wennen,aan een bepaald design.
Bijvoorbeeld de Philips B8X72A radio,toen ik die voor het eerst zag,deed het design mij niet zoveel.
Misschien moest ik er even aan wennen,maar eerlijk gezegd,vind ik het 1 van de mooiste radio's,die Philips heeft gemaakt.
Zo vond ik de Lenco L70 eerst niet zo bijzonder,maar ook bij dit model weer hetzelfde verhaal.
Nu vind ik het ook 1 van de mooiere platenspelers.
(dan heb ik het wel over de eerder uitvoeringen van dit model)
Soms moet je het misschien even laten bezinken,voordat je van de daken schreeuwt dat je iets lelijk vind.
Zelf heb ik mijn mening toch wel een aantal keren moeten bijschaven
Ik heb mezelf al vaker betrapt dat ik soms nog een beetje moet wennen,aan een bepaald design.
Bijvoorbeeld de Philips B8X72A radio,toen ik die voor het eerst zag,deed het design mij niet zoveel.
Misschien moest ik er even aan wennen,maar eerlijk gezegd,vind ik het 1 van de mooiste radio's,die Philips heeft gemaakt.
Zo vond ik de Lenco L70 eerst niet zo bijzonder,maar ook bij dit model weer hetzelfde verhaal.
Nu vind ik het ook 1 van de mooiere platenspelers.
(dan heb ik het wel over de eerder uitvoeringen van dit model)
Soms moet je het misschien even laten bezinken,voordat je van de daken schreeuwt dat je iets lelijk vind.
Zelf heb ik mijn mening toch wel een aantal keren moeten bijschaven
Laatst bewerkt 14 mrt 2021 13:31 door Robin.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
14 mrt 2021 12:55 #89432
door RR1957
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Beantwoord door RR1957 in topic Braun 1957
Zo blijft de platenspeler (PS410) ook nog steeds prachtig om te zien.
Mooi door eenvoud en functionaliteit.
Mooi door eenvoud en functionaliteit.
Vriendelijke groet, RenéR
Als je naald maar goed is
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
14 mrt 2021 12:09 #89428
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Braun 1957
Die lichte verf kleuren van D.R
zijn nu eigen tijds voor de moderne mens
modern set wel voor nu nog tezamen
en dat ben ik NIET
RR de vorige Kist is niet zo moeilijk te verzinnen
kisten komt men met regelmaat tegen
huub
zijn nu eigen tijds voor de moderne mens
modern set wel voor nu nog tezamen
en dat ben ik NIET
RR de vorige Kist is niet zo moeilijk te verzinnen
kisten komt men met regelmaat tegen
huub
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.