Skip to main content
Radio's van 1970 tot heden

Oisterwijks radiomeubel

Meer
28 jan 2015 22:35 #50272 door Franc
Beantwoord door Franc in topic Oisterwijks radiomeubel
Nou Bert,

Is het cirkeltje toch weer rond! yes

Zeker leuk te noemen!

Groet Frank

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
28 jan 2015 22:09 #50271 door Bert Kn
Beantwoord door Bert Kn in topic Oisterwijks radiomeubel

Heeft zijn installatie in twee delen verkocht. bigfun bigfun bigfun


Hoi Frank lachen, laatst toen we bij Martin waren maakte ik gekscherend de opmerking Oisterwijk luidsprekers :lol:

Mvg.
Bert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
28 jan 2015 21:59 #50269 door Franc
Beantwoord door Franc in topic Oisterwijks radiomeubel
Ha ha,

Die komen bij dezelfde eigenaar vandaan!
Heeft zijn installatie in twee delen verkocht. bigfun bigfun bigfun

Groeten Frank

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
28 jan 2015 21:26 #50267 door Martin
Beantwoord door Martin in topic Oisterwijks radiomeubel
Deze passen er ook wel bij:

groeten Martin
Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • hkruis
  • [hkruis]
  • Onderwerp Auteur
Meer
28 jan 2015 20:47 #50265 door hkruis
Oisterwijks radiomeubel werd gestart door hkruis
De leukste radiocombinatie worden soms aangeboden voor een herstel operatie. Zo ook deze bijzondere samenbouw.
Een eerste kleine inspectie gaf aan dat de receiver niets doet. Staat nu nog weer even aan de kant.

Paar leuke plaatjes







Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena