- Berichten: 163
Radio's van 1970 tot heden
Oisterwijks radiomeubel
30 jan 2015 11:41 #50307
door pietje b
Beantwoord door pietje b in topic Oisterwijks radiomeubel
Heb ik het goed gezien. Dat er bij de platen speler en kassete een vijl ligt. ( om de naald scherp te krijgen )
Wel leuk meubel. ziet er goed uit voor iets wat ooit aan de straat gezet is.
Succes met de reparatie.
Groet Piet
Wel leuk meubel. ziet er goed uit voor iets wat ooit aan de straat gezet is.
Succes met de reparatie.
Groet Piet
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
29 jan 2015 10:13 - 29 jan 2015 10:15 #50286
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Oisterwijks radiomeubel
De luidsprekers zijn van het merk Sumit
De HT tweeters heb ik nog wel liggen meer niet
of dat deze hier ook in zit ?
Huub
De HT tweeters heb ik nog wel liggen meer niet
of dat deze hier ook in zit ?
Huub
Laatst bewerkt 29 jan 2015 10:15 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
29 jan 2015 10:04 - 29 jan 2015 10:11 #50285
door NGG
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Beantwoord door NGG in topic Oisterwijks radiomeubel
De huidige eigenaar heeft dit gewichtige mid jaren '70 geval vorig jaar langs de straat gevonden. Helaas voor hem zonder de speakers. Zitten nu Bose melkpak speakertjes bij.
Wij hebben vorig jaar de grammofoon en het cassettedeck weer gangbaar gemaakt.
Het is degelijk "klop-klop" eikenhout van van der Meer
Wij hebben vorig jaar de grammofoon en het cassettedeck weer gangbaar gemaakt.
Het is degelijk "klop-klop" eikenhout van van der Meer
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Laatst bewerkt 29 jan 2015 10:11 door NGG. Reden: aanvulling
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
29 jan 2015 08:44 #50283
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Oisterwijks radiomeubel
Wel heel erg grappig. Is het kitsch of is het kunst ? 
Succes met de reparatie Henk.
M.vr.gr. Hans
Succes met de reparatie Henk.
M.vr.gr. Hans
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
29 jan 2015 08:32 - 29 jan 2015 08:50 #50282
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Oisterwijks radiomeubel
als ik het goed heb
Dan zitten er Duitsen luidsprekers in .
En lopen zwaar er moet behoorlijk pouwer op
Voor wat redelijk geluid ik heb zoo iets DERGELIJKS gehad .
ook open gehad .Mischien wel meer Kortsluiters als geluids gevevers .??
Trage dingen en dorig .Of het geeft van Gelijks aanzien duitsen typens
Dat iK deze heeft gehad .?? OF deze zijn in duitsland gemaakt dat kan ook
Ik heb zoo mijn twijfels of het een hollands produkt is ?.
Er word ook een Dual gebruikt .
verders vind ik het wel zeer aantrekkelijk uitzien .
Huub
Dan zitten er Duitsen luidsprekers in .
En lopen zwaar er moet behoorlijk pouwer op
Voor wat redelijk geluid ik heb zoo iets DERGELIJKS gehad .
ook open gehad .Mischien wel meer Kortsluiters als geluids gevevers .??
Trage dingen en dorig .Of het geeft van Gelijks aanzien duitsen typens
Dat iK deze heeft gehad .?? OF deze zijn in duitsland gemaakt dat kan ook
Ik heb zoo mijn twijfels of het een hollands produkt is ?.
Er word ook een Dual gebruikt .
verders vind ik het wel zeer aantrekkelijk uitzien .
Huub
Laatst bewerkt 29 jan 2015 08:50 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- hkruis
- [hkruis]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
29 jan 2015 04:52 #50277
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Oisterwijks radiomeubel
Heren, niet verkocht of gekocht, gewoon ter reparatie aangeboden, door bemiddeling van de heer D. Zijlmans. De speakers van Martig zouden er inderdaad mooi bijstaan, maar waarschijnlijk zijn er al speakerkasten voor aanwezig.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.