Skip to main content
Radio's van 1970 tot heden

Amroh Verdi basreflex aansluitingen

Meer
16 sep 2014 16:47 #46633 door peter1952
Klopt inderdaad, de spoel moet over de hogetonen luidspreker.

Groeten,
Peter

Peter Boin,

Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
16 sep 2014 16:20 - 16 sep 2014 16:24 #46629 door bert61
Beantwoord door bert61 in topic Amroh Verdi basreflex aansluitingen

De hogetonenstraler en de basluidspreker staan in serie geschakeld. Over de basluidspreker zit een bipolaire elco van 30 uF ( 2 x 15 uF parallel) en over de basluidspreker is een spoel van 600 mH geschakeld.
De elco en de spoel zitten samen in één behuizing.
Lijkt me makkelijk na te maken.

Groeten,
Peter


ja denk ik zo over Peter
Erg bedankt hier voor Peter Super
Ik neem aan dat je een syntax error had :P en dat de Luidspreker waar de 600 mH Spoel over staat De Breedstraler is
Bedankt ook Henk voor je link naar de wisselfilter dingen enzo





Bijlagen:
Laatst bewerkt 16 sep 2014 16:24 door bert61.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
16 sep 2014 15:31 #46625 door peter1952
Beste Bert,

De hogetonenstraler en de basluidspreker staan in serie geschakeld. Over de basluidspreker zit een bipolaire elco van 30 uF ( 2 x 15 uF parallel) en over de basluidspreker is een spoel van 600 mH geschakeld.
De elco en de spoel zitten samen in één behuizing.
Lijkt me makkelijk na te maken.

Groeten,
Peter

Peter Boin,

Opgegroeid met de buizentechniek en ondertussen meer dan 50 jaar ervaring met buizen.
Van transistors en halfgeleiders word ik ook niet bang.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • hkruis
  • [hkruis]
Meer
16 sep 2014 15:26 #46624 door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Amroh Verdi basreflex aansluitingen
Ter info LS info

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
16 sep 2014 14:55 #46623 door bert61
Beantwoord door bert61 in topic Amroh Verdi basreflex aansluitingen
Allen een spoel zou al genoeg zijn van ca 1,15 mH in serie met de Basreflex kast
Peter zou je dat voor me willen Nameten Controleren of dat ook wekelijk zo is geschakeld :s

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
16 sep 2014 14:04 #46616 door bert61
Beantwoord door bert61 in topic Amroh Verdi basreflex aansluitingen
Nou de schroefgaten waar het filter gezeten heeft zijn er nog :angry: boos
6dB Filter 4 Ohm Daar moet aan gerekend worden
en in de breedstraler zit een Peerless
In de Verdi zit ook Peerless een E ???100??
Andere letters er voor of er achter ben ik al weer vergeten
8 watt Maar !!
Dat is naar huidige normen (zonder waarde ) zeeer weinig

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena