Radio's van 1970 tot heden
Grundig mandello 10 vraagje
14 mei 2014 21:12 #43126
door maarten
Beantwoord door maarten in topic Grundig mandello 10 vraagje
Je hoeft er toch niet mee te gaan slepen? Als er toevallig iemand zin heeft om hem op te halen kost het je minder moeite dan naar de kliko dragen.
Als ik ernaast zat en er zou niemand op af komen staat de kliko alsnog om de hoek.
Als ik ernaast zat en er zou niemand op af komen staat de kliko alsnog om de hoek.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
14 mei 2014 18:54 #43121
door Rene Daemen
René Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Grundig mandello 10 vraagje
Maarten
Daar was het net te slecht voor en dan het zware ding mee slepen
Er zijn betere te vinden die mooi zijn het was gewoonweg zwaar beschadigd om hier wat van te maken
Ik heb al 14 dagen Philips 802 staan in mooie staat pu moet snaar om rest werkt voor 10 euri
Komt niemand om
Tja dan moetje een keus maken wil wel knap uitziend spul neerzetten
Grt René
Daar was het net te slecht voor en dan het zware ding mee slepen
Er zijn betere te vinden die mooi zijn het was gewoonweg zwaar beschadigd om hier wat van te maken
Ik heb al 14 dagen Philips 802 staan in mooie staat pu moet snaar om rest werkt voor 10 euri
Komt niemand om
Tja dan moetje een keus maken wil wel knap uitziend spul neerzetten
Grt René
René Daemen
14 mei 2014 18:28 #43120
door maarten
Beantwoord door maarten in topic Grundig mandello 10 vraagje
Volgende keer kan je eens proberen of er op www.mfbfreaks.com nog liefhebbers zitten. In die staat zal het ding niet de hoofdprijs opbrengen, maar er zit dan vast wel een liefhebber bij je in de buurt die er meer aan heeft dan de kliko.Rene Daemen schreef : Philips daar was een klepje afgebroken element uit elkaar geen 422 snaar tot moes
Kap weg tja geen waarde meer en niet te testen zonder mfb boxen ja dan moetje een keus maken de container
Zag het mooi uit compleet zonder boxen dan gaat hij voor een hobbyist is het voor de persoon ook haalbaar.
- hkruis
- [hkruis]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
14 mei 2014 17:51 #43115
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Grundig mandello 10 vraagje
Of het nu een goed of slecht toestel was, of dat reparatie misschien wel of niet zinvol is. Dat maakt niet uit. De eigenaar wil het geheel weer hersteld hebben. En daar het een niet zo een heel ingewikkeld apparaat is doe ik dat.
En inderdaad, de bovenkant is van de onderkant afgezaagd .
Henk
En inderdaad, de bovenkant is van de onderkant afgezaagd .
Henk
14 mei 2014 17:07 - 14 mei 2014 17:08 #43113
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Grundig mandello 10 vraagje
nog eens bezig geweest in een mandello stereo met Ecll.800
eind buizen . maar het geluid was niet slecht
Heb het schema nog er staat op dat de Como het zelfde is
Maar dat is al heeel wat jaren terug geweest .
Huub
eind buizen . maar het geluid was niet slecht
Heb het schema nog er staat op dat de Como het zelfde is
Maar dat is al heeel wat jaren terug geweest .
Huub
Laatst bewerkt 14 mei 2014 17:08 door Huub.
14 mei 2014 16:45 #43112
door Rene Daemen
René Daemen
Beantwoord door Rene Daemen in topic Grundig mandello 10 vraagje
Zo een toestel hebben wij ook op het werk gehad
Snel gesloopt echt een onding geluid was knudde
Krakende toetsen zelfs na spray beurt en golf bereiken die door slechte schakelaars niet meer deden
Dit is echt het laatste meubel van grundig
De mandello 4 met piano toetsen en draaiknoppen is veel beter en te repareren
Ook de wisselaar was veel beter automatisch 36 zelfs het geluid was goed
Persoonlijk zou ik hier niet eens tijd insteken en de persoon adviseren uit te kijken naar een andere radio kosten wegen niet op tegen de waarde.
Gisteren had ik een 832 quadrafonie combi van Philips daar was een klepje afgebroken element uit elkaar geen 422 snaar tot moes
Kap weg tja geen waarde meer en niet te testen zonder mfb boxen ja dan moetje een keus maken de container
Zag het mooi uit compleet zonder boxen dan gaat hij voor een hobbyist is het voor de persoon ook haalbaar.
Bij grundig is het type RTV dan is het losse radio met 2 bijhorende boxen en konsertschrank kleeblatt serie een radio meubel
En vroeger zijn heel wat grundig meubels ontmantel en een kistje om de radio boxen en pickup gezet om in een wandrek of wand kast te plaatsen van zo ik heb een moderne stereo set.
Grt René
Snel gesloopt echt een onding geluid was knudde
Krakende toetsen zelfs na spray beurt en golf bereiken die door slechte schakelaars niet meer deden
Dit is echt het laatste meubel van grundig
De mandello 4 met piano toetsen en draaiknoppen is veel beter en te repareren
Ook de wisselaar was veel beter automatisch 36 zelfs het geluid was goed
Persoonlijk zou ik hier niet eens tijd insteken en de persoon adviseren uit te kijken naar een andere radio kosten wegen niet op tegen de waarde.
Gisteren had ik een 832 quadrafonie combi van Philips daar was een klepje afgebroken element uit elkaar geen 422 snaar tot moes
Bij grundig is het type RTV dan is het losse radio met 2 bijhorende boxen en konsertschrank kleeblatt serie een radio meubel
En vroeger zijn heel wat grundig meubels ontmantel en een kistje om de radio boxen en pickup gezet om in een wandrek of wand kast te plaatsen van zo ik heb een moderne stereo set.
Grt René
René Daemen