Radio's van 1970 tot heden
Ook een radio meubel
19 apr 2014 15:20 #42594
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Ook een radio meubel
Ik zie dat de `tweeters `van het afgebeelde model anders zijn dan de mijne.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
19 apr 2014 15:15 - 19 apr 2014 15:22 #42593
door NGG
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Beantwoord door NGG in topic Ook een radio meubel
Tot vorig jaar had ik deze witte Braun Cockpit met bijbehorende LS410 speakers.
In het kader van de grote opruiming (die nog steeds voortduurt) moest deze echter het veld ruimen.
Erg mooie vormgeving uiteraard, maar om dit nou een meubel te noemen?
NB: de catalogusfoto is spiegelbeeldig afgedrukt. Per vergissing?
In het kader van de grote opruiming (die nog steeds voortduurt) moest deze echter het veld ruimen.
Erg mooie vormgeving uiteraard, maar om dit nou een meubel te noemen?
NB: de catalogusfoto is spiegelbeeldig afgedrukt. Per vergissing?
Max Ramali
Nederlands Grammofoon Genootschap
www.grammofoon.com
Laatst bewerkt 19 apr 2014 15:22 door NGG.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
19 apr 2014 11:55 #42592
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Ook een radio meubel
Lee,
Het kunnen van de boxen was mij ook al opgevallen ze klinken wel heel erg mooi.
Dit had ik in het onderstaande bericht al vermeld.
www.buizenradioclub.nl/forum/28-radios-v...teuergerat-3004.html
Het kunnen van de Braun zelf had ik niet getest maar zo te horen navenant aan de boxen. :thumbsup:
Bert.
Het kunnen van de boxen was mij ook al opgevallen ze klinken wel heel erg mooi.
Dit had ik in het onderstaande bericht al vermeld.
www.buizenradioclub.nl/forum/28-radios-v...teuergerat-3004.html
Het kunnen van de Braun zelf had ik niet getest maar zo te horen navenant aan de boxen. :thumbsup:
Bert.
Mvg.
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
19 apr 2014 11:21 - 19 apr 2014 11:22 #42588
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Ook een radio meubel
Dat is ook wel een heel goed merk braun
ook goed gemaakt mooi spul
Huub
ook goed gemaakt mooi spul
Huub
Laatst bewerkt 19 apr 2014 11:22 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
19 apr 2014 11:08 - 19 apr 2014 11:10 #42587
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Ook een radio meubel
Vergeten te vermelden, het is een Braun 250 SK
Lee
Lee
Laatst bewerkt 19 apr 2014 11:10 door Lee.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
19 apr 2014 10:58 - 19 apr 2014 11:00 #42586
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Ook een radio meubel
Wat is het merk van Deze Tafel Set
Wega. ? Geloof ook wel
Dat het goed klinkt .
Huub
Wega. ? Geloof ook wel
Dat het goed klinkt .
Huub
Laatst bewerkt 19 apr 2014 11:00 door Huub.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.