- Berichten: 132
Radio's van 1970 tot heden
Siemens fotoschrijver
12 mrt 2014 09:27 #41800
door Bapaktua
Beantwoord door Bapaktua in topic Siemens fotoschrijver
Hallo henk.
Bekend apparaat voor mij.
Ik heb jaren lang met deze apparaten (ik had er drie) weerkaarten ontvangen en met andere zendamateurs "over en weer" plaatjes en teksten verstuurd.
Mooie donkerblauwe/paarse afbeeldingen.
Volgens mij zijn er nog zendamateurs die deze apparaten gebruiken vanuit nostalgisch oogpunt.
Ik zal eens kijken of ik wat documentatie en/of andere gegevens van deze apparaten heb.
groet, ruud
Bekend apparaat voor mij.
Ik heb jaren lang met deze apparaten (ik had er drie) weerkaarten ontvangen en met andere zendamateurs "over en weer" plaatjes en teksten verstuurd.
Mooie donkerblauwe/paarse afbeeldingen.
Volgens mij zijn er nog zendamateurs die deze apparaten gebruiken vanuit nostalgisch oogpunt.
Ik zal eens kijken of ik wat documentatie en/of andere gegevens van deze apparaten heb.
groet, ruud
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
12 mrt 2014 02:06 #41797
door mrphonograph
tino
Beantwoord door mrphonograph in topic Siemens fotoschrijver
tino
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- hkruis
- [hkruis]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
11 mrt 2014 21:25 #41793
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Siemens fotoschrijver
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- hkruis
- [hkruis]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
11 mrt 2014 18:42 #41791
door hkruis
Siemens fotoschrijver werd gestart door hkruis
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.