Radio's van 1970 tot heden
Siemens fotoschrijver
- hkruis
- [hkruis]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
22 aug 2015 23:36 #54295
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Siemens fotoschrijver
Peter, ik heb geen mail van je gezien, Ik mail je morgen even.
Henk
Henk
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
22 aug 2015 22:56 #54294
door robot797
Beantwoord door robot797 in topic Siemens fotoschrijver
wat is de status vande faxen
ik heb meerder mails al gestuurd maar nog geen andwoord gehad
ik heb meerder mails al gestuurd maar nog geen andwoord gehad
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
12 mrt 2014 22:10 #41822
door robot797
Beantwoord door robot797 in topic Siemens fotoschrijver
maar dit is een fax
en ook nog een vrij nieuwe ook
ik ben namelijk nog steeds opzoek naar de orginele 1850?
omdat ze er gaaf uit zien
en ook nog een vrij nieuwe ook
ik ben namelijk nog steeds opzoek naar de orginele 1850?
omdat ze er gaaf uit zien
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
12 mrt 2014 22:07 #41821
door Cees
Beantwoord door Cees in topic Siemens fotoschrijver
Ja, interessant wat men vroeger op dat gebied zonder torren en IC's al kon.
Reeds lang vóór dat de PTT in 1975 de Fax introduceerde.
Vr gr Cees.
Reeds lang vóór dat de PTT in 1975 de Fax introduceerde.
Vr gr Cees.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
12 mrt 2014 21:43 #41819
door robot797
Beantwoord door robot797 in topic Siemens fotoschrijver
het zijn hele gaafe apperaaten
en wanneer klaar komen ze op een tentoonstelling staan
on te laten zien wat ze vroeger wel niet konden
en wanneer klaar komen ze op een tentoonstelling staan
on te laten zien wat ze vroeger wel niet konden
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
12 mrt 2014 09:51 - 12 mrt 2014 10:07 #41801
door Bapaktua
Beantwoord door Bapaktua in topic Siemens fotoschrijver
Hallo Henk, even zitten zoeken in mijn PA0ROJ map.
Ik vond een foto van mij (met baard) als operator van de Haarlemse HTS schoolzender PI1F. Pappa India number one Foxtrot. Deze foto
gescand en nu bijgevoegd. Wij maakten daar met deze schoolzenders onder deze call verbindingen over de hele wereld. Op de foto zie je twee van mijn KF108 staan opgesteld.
ruud PA0ROJ
Ik vond een foto van mij (met baard) als operator van de Haarlemse HTS schoolzender PI1F. Pappa India number one Foxtrot. Deze foto
gescand en nu bijgevoegd. Wij maakten daar met deze schoolzenders onder deze call verbindingen over de hele wereld. Op de foto zie je twee van mijn KF108 staan opgesteld.
ruud PA0ROJ
Laatst bewerkt 12 mrt 2014 10:07 door Bapaktua. Reden: toevoeging
De volgende gebruiker (s) zei dank u: hkruis
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.