Radio's van 1950 tot 1970
Revisie B7X44A, de tweede
15 mei 2011 11:09 - 15 mei 2011 11:10 #4443
door maarten
Beantwoord door maarten in topic Re: Revisie B7X44A, de tweede
Is het in verband met algemene uitwisselbaarheid en het voorkomen van virussen, niet handiger als pdf gewoon het voorkeursformaat blijft? Met programmatuur als PDFCreator kan iedereen doodsimpel zelf zijn word/notepad/openoffice/wordperfect/etc.. document omzetten in pdf: Een pdfje maken is dan even simpel als een document uitprinten.
Laatst bewerkt 15 mei 2011 11:10 door maarten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
15 mei 2011 10:05 #4433
door Marcel L
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Beantwoord door Marcel L in topic Re: Revisie B7X44A, de tweede
Hallo,
Ik heb even in de configuratie van de forumsoftware gekeken, en het is nu ook mogelijk om .doc en .docx, dus WORD-documenten bij te voegen.
Maximale bestandsgrootte heb ik voorlopig ingesteld op 1 Mb.
Groeten van Marcel
Ik heb even in de configuratie van de forumsoftware gekeken, en het is nu ook mogelijk om .doc en .docx, dus WORD-documenten bij te voegen.
Maximale bestandsgrootte heb ik voorlopig ingesteld op 1 Mb.
Groeten van Marcel
Bezoek ook eens mijn virtuele buizenradiomuseum.nl
Minder
Meer
14 mei 2011 18:43 #4412
door Willem Roseboom
Hallo Henk,
Perfekt
. Even zonder dollen, een prachtig verslag, leuk om te lezen. Mooie oplossing met de microswitch. Ik heb nu 2 keer gehad dat de schakelaar geen "klik" meer gaf, het kommetje waar het armpje van de potmeter in valt om de schakelaar mee te nemen was compleet uitgesleten en dan kan de oplossing met de micrswitch helaas niet. Waar ik erg benieuwd naar ben is of bij jou beide radio's harder gaan klinken op het moment dat je van stereo naar mono overschakelt op de FM.
Vriendelijk groet,
Willem
Beantwoord door Willem Roseboom in topic Re: Revisie B7X44A, de tweede
hkruis schreef : Zo goed willem? word document kan niet, PDF wel, had ik even niet in de gaten
Gr. henk
Hallo Henk,
Perfekt
Vriendelijk groet,
Willem
- hkruis
- [hkruis]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
14 mei 2011 13:03 #4393
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Re: Revisie B7X44A, de tweede
Hi Johannes, ik ervaarde het niet als kritiek, maar meer als een positieve opmerking. Ik gebruik nog steeds te telefoon als fototoestel. Ben wel op zoek naar een fototoestel om wat meer mogelijkheden te krijgen. Ik kom ook vaak niet verder dan een tekstueel verhaaltje. Ik begin echter de mogelijkheden van het forum steeds verder te ontdekken.
En als laatste, ik ben al zo lang met elektronica bezig en in de loop van de jarenook wel de juiste spullen heb aangeschaft om te repareren. heb ik natuurlijk ook voor mijn reguliere werk nodig. En zoals jij die bakelieten kast weer opknapt daar zou ik weer moeite mee hebben en zeker niet met datzelfde resultaat.: prima :
En als laatste, ik ben al zo lang met elektronica bezig en in de loop van de jarenook wel de juiste spullen heb aangeschaft om te repareren. heb ik natuurlijk ook voor mijn reguliere werk nodig. En zoals jij die bakelieten kast weer opknapt daar zou ik weer moeite mee hebben en zeker niet met datzelfde resultaat.: prima :
- René R
- [René R]
-
Minder
Meer
14 mei 2011 10:09 - 14 mei 2011 10:30 #4386
door René R
Beantwoord door René R in topic Re: Revisie B7X44A, de tweede
Hoi hans.
Geen probleem hoor.
Mijn opmerking "hoepel op met die lange draad" was ook ironisch bedoeld,
want ik corrigeerde het nog in dezelfde zin (en het staat tussen aanhalingstekens).
EN met een knipoog. Ik had me dus al helemaal ingedekt om het ironisch te bedoelen. :lachuh:
:smilythumb:
René (R)
Geen probleem hoor.
Mijn opmerking "hoepel op met die lange draad" was ook ironisch bedoeld,
want ik corrigeerde het nog in dezelfde zin (en het staat tussen aanhalingstekens).
EN met een knipoog. Ik had me dus al helemaal ingedekt om het ironisch te bedoelen. :lachuh:
:smilythumb:
René (R)
Laatst bewerkt 14 mei 2011 10:30 door René R.
14 mei 2011 09:34 - 14 mei 2011 09:39 #4383
door Johannes
Beantwoord door Johannes in topic Re: Revisie B7X44A, de tweede
Hoi René,
Sorry dat ik zo bij jou overkwam. Ik bedoelde het positief. En van mij mag je de draad nog een kilometer langer maken.
Ik vond het best interessant, maar zoals Henk zijn tweede B7X44A presenteerde dacht ik:
Hee, dat is toch veel overzichtelijker; een compleet verhaal. Ik zal as (uit de kachel, want ik rook niet) op het hoofd strooien ten teken van spijt
.
P.s. Ik heb in mijn account dat niet aangevinkt, ik moet mij maar eens in de mogelijkheden van het forum verdiepen, want ik kom nog niet verder dan een verhaaltje schrijven.
Groetjes, Hans
Sorry dat ik zo bij jou overkwam. Ik bedoelde het positief. En van mij mag je de draad nog een kilometer langer maken.
Ik vond het best interessant, maar zoals Henk zijn tweede B7X44A presenteerde dacht ik:
Hee, dat is toch veel overzichtelijker; een compleet verhaal. Ik zal as (uit de kachel, want ik rook niet) op het hoofd strooien ten teken van spijt
P.s. Ik heb in mijn account dat niet aangevinkt, ik moet mij maar eens in de mogelijkheden van het forum verdiepen, want ik kom nog niet verder dan een verhaaltje schrijven.
Groetjes, Hans
Laatst bewerkt 14 mei 2011 09:39 door Johannes.