Radio's van 1950 tot 1970
Gezandstraalde afstemschaal?
13 jan 2017 21:25 #64638
door Huub
Beantwoord door Huub in topic Gezandstraalde afstemschaal?
3M sponsje ?
Huub
Huub
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
13 jan 2017 20:43 #64637
door Gino
Als het oud is is het leuk
Beantwoord door Gino in topic Gezandstraalde afstemschaal?
Nou... dat wordt niets. Ik heb een tijdje geleden een buitenspiegel met ingebrande slijpseldeeltjes willen reinigen met een schuursponsje. Dat is nu een matglas spiegel.....
Als het oud is is het leuk
11 jan 2017 18:52 #64610
door Huub
Denk het niet anders even uitproberen op een stuk glas
Huub
Huub
11 jan 2017 16:19 #64605
door marcola64
Marco
Beantwoord door marcola64 in topic Gezandstraalde afstemschaal?
Huub, geeft dat niet een boel krassen op het glas? Ook niet mooi. Het probleem is ook dat de helft van de beschadigingen onder het glas-oppervlak zit en dat ga ik natuurlijk nooit meer goed krijgen...
Marco
11 jan 2017 16:03 #64602
door Huub
probeer eens met een pannen sponsje
mischien schuurt dat wel anders met Jif .er bij
Huub
mischien schuurt dat wel anders met Jif .er bij
Huub
11 jan 2017 15:02 #64598
door marcola64
Marco
Beantwoord door marcola64 in topic Gezandstraalde afstemschaal?
Allen,
ik heb zojuist geprobeerd met Commandant cleaner en met een scherp mesje, geen van beide helpt. De ingebrande putjes steken naar boven uit maar zitten ook naar binnen, je krijgt ze dus nooit weg
@Bastiaan: als ik deze radio zou willen houden, zou ik zeker interesse hebben in deze vervangende schaal. Deze radio doe ik echter weg, om plaats te maken voor anderen...
Ik heb ook de vorige eigenaar gemaild, maar nog geen reactie mogen ontvangen. Ik kan me nog vaag herinneren dat hij zei dat hij de radio had gebruikt in zijn werkkamer of werkruimte, misschien was dat wel een mechanische werkplaats of zo.
ik heb zojuist geprobeerd met Commandant cleaner en met een scherp mesje, geen van beide helpt. De ingebrande putjes steken naar boven uit maar zitten ook naar binnen, je krijgt ze dus nooit weg
@Bastiaan: als ik deze radio zou willen houden, zou ik zeker interesse hebben in deze vervangende schaal. Deze radio doe ik echter weg, om plaats te maken voor anderen...
Ik heb ook de vorige eigenaar gemaild, maar nog geen reactie mogen ontvangen. Ik kan me nog vaag herinneren dat hij zei dat hij de radio had gebruikt in zijn werkkamer of werkruimte, misschien was dat wel een mechanische werkplaats of zo.
Marco