Radio's van 1950 tot 1970
BX718X
05 sep 2015 22:30 #54667
door gert1976
dit heb ik gevonden over je radio, als ik er nog meer van vindt post ik het hier graag bij 
www.radiotechniek.nl/index.php?p=manualb...18X.pdf&merk=Philips

www.radiotechniek.nl/index.php?p=manualb...18X.pdf&merk=Philips
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
04 sep 2015 23:13 #54631
door martin72
Martin
Ik heb deze radio ook en heb ook de documentatie uit de NVHR documentatieservice gedownload. Het schema ontbreekt in deze documentatie dus als iemand het schema van deze radio heeft, dan houd ik mij aanbevolen!
Ik had deze radio op het andere forum te koop aangeboden maar er was helaas geen belangstelling voor waardoor ik besloten heb om de radio te reviseren en in de collectie te houden. Het is inderdaad een mooie grote radio.
Ik had deze radio op het andere forum te koop aangeboden maar er was helaas geen belangstelling voor waardoor ik besloten heb om de radio te reviseren en in de collectie te houden. Het is inderdaad een mooie grote radio.
Martin
- Henk van t Kruis
- [Henk van t Kruis]
-
Minder
Meer
03 sep 2015 19:34 #54606
door Henk van t Kruis
Beantwoord door Henk van t Kruis in topic BX718X
Is het chassis niet bijna gelijk aan de BX716A. Ik kan in ieder geval morgen nog wel even zoeken of er wel een compleet schema bestaat en of ik het heb.
Henk
Henk
- albert v v
- [albert v v]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
03 sep 2015 18:19 #54602
door albert v v
BX718X werd gestart door albert v v
Goede middag iedereen,
Ik ben bezig met het herstellen van een BX718X.
er valt niet veel te doen want de radio werkt opvallend goed , alleen op twee korte golven komt er geen of weinig signaal. De radio heeft een extra versterker trap voor de hoge frequenties, met een schakelaar "normal-local"
Ik vind wel een service documentatie op de schémateek maar eigenaardig genoeg zonder schema of tekening van het chassis.
Wie kan me helpen of waar moet ik zoeken voor dat schéma.
Ik ben bezig met het herstellen van een BX718X.
er valt niet veel te doen want de radio werkt opvallend goed , alleen op twee korte golven komt er geen of weinig signaal. De radio heeft een extra versterker trap voor de hoge frequenties, met een schakelaar "normal-local"
Ik vind wel een service documentatie op de schémateek maar eigenaardig genoeg zonder schema of tekening van het chassis.
Wie kan me helpen of waar moet ik zoeken voor dat schéma.