Radio's van 1950 tot 1970
Grundig Mandello 15 e/St
08 okt 2014 18:30 #47117
door admin
Henk van 't Kruis
Beantwoord door admin in topic Grundig Mandello 15 e/St
@ Niels,
daar dacht ik ook te laat aan, Ik heb zojuist aan de eigenaar gevraagd of hij alsnog een foto in zijn interieur wil maken.
daar dacht ik ook te laat aan, Ik heb zojuist aan de eigenaar gevraagd of hij alsnog een foto in zijn interieur wil maken.
Henk van 't Kruis
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
08 okt 2014 18:27 - 08 okt 2014 18:27 #47116
door Niels
Niels
Beantwoord door Niels in topic Grundig Mandello 15 e/St
Mooi verhaal. Ik had wel graag een fotootje gezien van het meubel (met daar achter Peter als DJ....) :lol:
Niels
Niels
Niels
Laatst bewerkt 08 okt 2014 18:27 door Niels.
- hkruis
- [hkruis]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
08 okt 2014 17:34 #47112
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Grundig Mandello 15 e/St
Vandaag met Peter een bijzonder luxe appartement in Amsterdam bezocht, bewoond door een jong stel. Het was leuk om met zijn tweeën de radio en de platenspeler weer terug te plaatsen in het meubel. Geen zee gaat ons te hoog om een optimale service te bieden en om weer iemand blij te maken.
Het is al leuk als een zeer jonge huidige Philips medewerker een Grundig meubel is huis heeft en razend enthousiast is over het geluid en helemaal weg is van onze ingebouwde, zeer eenvoudige aansluiting voor zijn i-Phone.
Peter kon het even niet laten en begon een draaidag, alsof de NGG op pad was. Hij had duidelijk 2 petten op.
Vol genoegen gingen deze jongens weer terug naar Purmerend om aan 1 van de volgende klussen te beginnen.
Peter en Henk
Het is al leuk als een zeer jonge huidige Philips medewerker een Grundig meubel is huis heeft en razend enthousiast is over het geluid en helemaal weg is van onze ingebouwde, zeer eenvoudige aansluiting voor zijn i-Phone.
Peter kon het even niet laten en begon een draaidag, alsof de NGG op pad was. Hij had duidelijk 2 petten op.
Vol genoegen gingen deze jongens weer terug naar Purmerend om aan 1 van de volgende klussen te beginnen.
Peter en Henk
- hkruis
- [hkruis]
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
09 sep 2014 18:04 #46469
door hkruis
Beantwoord door hkruis in topic Grundig Mandello 15 e/St
30 aug 2014 14:30 #46156
door Bert Kn
Mvg.
Bert
Beantwoord door Bert Kn in topic Grundig Mandello 15 e/St
Bekend probleem die kogeltjes.
Heb al menigmaal op handen en knieën de vloer afgezocht.
Toch maar eens net als Lee naar de fietsenmaker toe.
Heb al menigmaal op handen en knieën de vloer afgezocht.
Toch maar eens net als Lee naar de fietsenmaker toe.
Mvg.
Bert
30 aug 2014 04:00 #46145
door Lee
Beantwoord door Lee in topic Grundig Mandello 15 e/St
Henk
Komt vaak voor dat de kogeltjes verdwenen zijn, waarschijnlijk is het draaiplateau
er al eens eerder afgehaald en meestal blijft dan een ring plus kogeltjes aan de onderkant plakken
waarbij ze eraf vallen.
Ik heb bij de fietsenmaker een doosje kogeltjes gehaald.
Lee
Komt vaak voor dat de kogeltjes verdwenen zijn, waarschijnlijk is het draaiplateau
er al eens eerder afgehaald en meestal blijft dan een ring plus kogeltjes aan de onderkant plakken
waarbij ze eraf vallen.
Ik heb bij de fietsenmaker een doosje kogeltjes gehaald.
Lee